הרב ניר בן ארצי מגלה: מי ייבחר לנשיאות ארה"ב?

. ריבונו של עולם בוחר את מי שיעלה בבחירות. לנבחר לנשיאות יהיו כוונות ומטרות טובות, לחזק, לעזור ולהגן על ארץ ישראל וכך זה יהיה בדיוק!

(צילום: באדיבות תאיר נרי)

אבא שבשמיים, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מגן ושומר על כל ארץ ישראל הקדושה. ענן אש סובב את גבולות ישראל ובורא עולם משמיים מגן ועוטף את כל ארץ ישראל הקדושה!

חג הפסח עבר בשמחה גדולה לכל היהודים. חג של שמחה וחירות, חג בו ישבו כולם מסובין סביב השולחן בלב אחד כאיש אחד. בורא עולם מראה לעם ישראל שהם עם סגולה, המסוגלים להיות מסובין באגודה אחת מעכשיו ולתמיד!

כל אסונות הטבע בעולם והסכסוכים בין מדינות, זו שליטה ישירה של בורא עולם, זו לא בחירה חופשית של אף אחד. אסונות טבע הם אך ורק מחוץ לארץ ישראל, גוג ומגוג - מחוץ לארץ ישראל, תוהו ובוהו - מחוץ לארץ ישראל. גשמים ושיטפונות ימשיכו חזק, רעידות אדמה ימשיכו חזק, רוחות וסופות ימשיכו חזק, אש ושריפות ימשיכו חזק, סיבוכים וסכסוכיםבין מדינות ובינן לבין עצמן ימשיכו חזק, במיוחד במדינות שהן נגד ישראל. הכלכלה בעולם תמשיך ליפול ולהתפרק, בסין, באירופה, באסיה וגם בארה"ב.

יהודים, לא להשקיע בנדל"ן בחו"ל, להשקיע בארץ ישראל הקדושה. ליישב את ארץ הקודש זו המצווה הגדולה ביותר, זה יישאר לכם לעולמים!

אם חס ושלום קורה אסון כלשהו במדינת ישראל, זה בא משאננות, רשלנות וטעות אנוש, לא מריבונו של עולם. בארץ ישראל היהודים יהיו ערניים, מפוקחים ולא יחשבו 'לי זה לא יקרה'. כשיהיו כך, לא יקרה להם כלום, שום אסון לא יהיה בישראל. בארץ ישראל הכל טוב, פרנסה בשפע, הכל בשפע. גשם בשפע - בדיוק מה שצריך והמונים חוזרים בתשובה.

מפרק בורא עולם את מדינות ערב? - מפרק.

מפרק בורא עולם כל מדינה שהולכת נגד מדינת ישראל? - מפרק.

אנא מכם יהודים, להידבק בבורא עולם ולקיים את עשרת הדיברות! אין הרבה אפשרויות, או עשרת הדיברות או עשר מכות.בורא עולם ממהר, הוא רוצה גאולה, משיח ובית מקדש! עַם ישראל הוא עַם טוב ורחמן, עם ישראל עושים רק טוב ולא צריכים לפחד מאף מדינה. יש שבעה מיליארד בני אדם בעולם נגד היהודים.

כל יהודי הגולה - לעלות דחוף לארץ ישראל, אל תחכו! אתם מחכים ו'טוחנים מים'. תיקחו את הרכוש, המכוניות והעבודה ותעלו - חייכם בסכנה!

כל היהודים צריכים להתאחד ולהתאגד, להיות בלב אחד כאיש אחד.

גוג ומגוג ותוהו בוהו זה מחוץ לארץ ישראל, בישראל הכל טוב!

הקדוש-ברוך-הוא מגלה לצבא-הגנה-לישראל את המנהרות. הקדוש-ברוך-הוא נותן להם דעת ותבונה ומכשירים מיוחדים כדי לגלות אותן. בזכות הקדוש-ברוך-הוא, התפילות של עם ישראל, לימוד התורה וצה"ל - יש שקט בארץ ישראל!

כולם הבינו מה זה חג חירות, נמשיך לבחור בחֵירות ונעזוב את היצר הרע, המעשים הרעים והחטאים, שהם הכלא שחונק וסוגר אותנו - ונעשה רק מעשים טובים טהורים וקדושים.

ממשלת ישראל - להתאחד, להתלכד ולהתאזר בהרבה סבלנות. לא למהר לחרוץ גורלות, להיות ערניים ובלב אחד. העם בחר אתכם כדי שתגנו על עם ישראל ותשמרו על ארץ ישראל, אתם המראָה של ארץ ישראל.

בארץ ישראל יש שפע בכל. צריכים להשתדל ליישב יישובים בנגב, בגליל המערבי, שומרון, בנימין וברמת הגולן. להפסיק לגור בסביבות תל אביב, מה שקיים, קיים. די להצטופף בסביבות תל אביב כל ארץ ישראל קודש קודשים! האוויר שמחוץ לתל אביב וסביבותיה, אוויר טוב, בריא לגוף ולחיים טובים. ליישב יישובים חדשים בארץ ישראל, זה הדבר הטוב ביותר בעולם! כל היהודים שמגיעים לקנות בתים, צריכים להתפזר בכל ארץ ישראל.

צבא-הגנה-לישראל, לא להיות בשאננות. הערבים עושים הצגות שהם אומללים ומסכנים. אי אפשר להאמין ולסמוך עליהם, הם תמיד רודפים את היהודים.

לא יעזור לאיחוד האירופי שנתן כסף לארדואן, הוא מחלק את הכסף בין תורכיה לדאע"ש. ארדואן לא מצליח לשמור על הפליטים והם בורחים לאירופה. ארדואן כפוף לדאע"ש.

סוריה תמשיך להיחרב, ימשיך ההרג וההרס, אין בסיס הכל רעוע.

דאע"ש שולט בכל מיני מקומות בעולם.

הרוסים עושים מה שהם רוצים ושולטים בסוריה.

ארה"ב לא רוצה להילחם באף מדינה, הם עסוקים בבחירות ולא אכפת להם מאף מדינה. ריבונו של עולם בוחר את מי שיעלה בבחירות. לנבחר לנשיאות יהיו כוונות ומטרות טובות, לחזק, לעזור ולהגן על ארץ ישראל וכך זה יהיה בדיוק! הפלא הגדול שהוא יאהב רק את היהודים שגרים בארץ ישראל, לא את היהודים שגרים בארה"ב! תשמרו טוב את המסר הזה!

איראן מנצלת בינתיים את הבחירות בארה"ב ועושה עסקים עם רוסיה - עסקים כרגיל. איראן מתה מפחד להפריע מול ישראל ישירות.

במצרים יש קיצוניים, דאע"ש וחמאס - כולם יחד נגד סיסי. הרעב הכבד מתגבר, לא יהיה שקט במצרים והבלאגן בדרך. סיסי עושה את כל המאמצים להציל את מצרים.

רצועת עזה, כל עוד לא מרסקים את 'ראש הנחש', ימשיכו לחפור מנהרות ולהתמלא בתחמושת. הם מחכים לתזמון הנכון כדי להפריע לארץ ישראל. הם 'משחקים אותה' מסכנים אבל הם מסוכנים מאוד, רוצים להפתיע.

עיראק, אין לה בסיס ולא כלום, 'חיה באוויר'.

ירדן, מלכם בסכנת חיים, הוא צריך לשמור על עצמו. דאע"ש, המסתננים והחמאס לא אוהבים אותו כי הוא לא מהעדה שלהם.

לבנון אין לה כוח, מלאה פליטים. סותמים את הפה ושותקים.

נסראללה והחיזבאללה אין לו כוח, כי סוריה שהייתה מגינה עליו, לא קיימת. מפחד להילחם לבד כי יודע שאם ילחם לבד נגד ישראל הוא 'יתאדה' מן העולם, לא יישאר ממנו זֵכֶר. הוא יודע שצה"ל יחסל אותו מיידית אם יעשה טעות כלשהי.

כל הגנבים, המשוחדים, אנשי הזימה, אנשי המִרמה, אנשי הצווארון הלבן והצווארון השחור, דתיים ולא דתיים, בכירים ולא בכירים, כולם יתגלו במערומיהם. יעשו תשובה אמיתית מהלב - ריבונו של עולם יעשה איתם חסד.

הורים, לשמור מאוד על ילדכם משתייה חריפה, סמים, הימורים והתבוללות.

צריך להגן על הכותל המערבי ולשמור עליו בעשר עיניים ובעשר אצבעות! מי שהוא יהודי אמיתי צריך לדעת שבכותל המערבי צריך להיבנות בית המקדש השלישי! לקיים את כל ההלכות כפי שמסבירים ולא לשנות! הכותל המערבי הוא מקור החיים של העם היהודי ומי שיזלזל, משמיים יזלזלו בו מאוד.

גאולה יש, משיח יש, בקרוב יומלך ויבנה בית המקדש השלישי! כל הצדיקים מתעוררים וזזים בקבריהם, שמחים ואומרים: 'אחרי הפסח שעברנו, נפתחה הדרך לגאולה ולמשיח. הכל טוב, הכל הולך כשורה, מחכים לתקיעת שופרות משמיים ומהארץ. הכל נפתח, אין שום הפרעה למשיח' כולם יודעים מי זה המשיח וכולם מחכים מתי יומלך, כל אחד והבנתו. כולם מתחננים לבורא עולם ורוצים משיח, כדי שעם ישראל יפסיק לסבול לעולמים!

כדאי לכל היהודים להפוך ממר למתוק, מרע לטוב, משנאה לאהבה, מגאווה לענווה, כך תהיה הזכות להיות במעגל הראשון.

האמת כואבת, אבל קובעת את עתיד האדם לטובה.

האמת קשה לשמיעה, אבל מתקנת את עתיד האדם.

האמת קשה לביצוע, כי היא דבר טהור וקדוש לעתיד האדם.

משיח עובד ופועל, בקרוב מאוד עם ישראל יופתעו - פתאום יבוא היום!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר