חזרו מאוכזבים

בעלה של הנרצחת: "אין באו"ם טיפת אנושיות בסיסית"

נתן מאיר, שרעייתו דפנה נרצחה בביתה שבעתניאל, חזר מביקור באו"ם ושיגר מכתב חריף למזכ"ל באן קי מון: "אף שגריר מאומות העולם לא טרח לבוא ולנחם את בתי בת ה17. אפילו אתה" (בעולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתן מאיר ובתו רננה במטה האו"ם (יח"צ)

נתן מאיר, בעלה של דפנה מאיר הי"ד שנרצחה בביתה שבעתניאל, שיגר מכתב חריף למזכ"ל האו"ם באן קי מון, בו הוא תוקף, את היחס המבזה שלטענתו הוא ובתו רננה נתקלו בו במהלך ביקורם במטה האו"ם בניו יורק בחודש שעבר.

לדבריו: "נכחתי, יחד עם בתי הגדולה, שמנעה במו ידיה את המשך הרצח בביתנו, בדיוני מועצת הביטחון. בנוכחותנו, התלונן הנציג הפלסטינאי על כך שמאות ילדים פלסטינאים נמצאים בכלא הישראלי. אחד מאותם ילדים שהוא דיבר עליהם רצח את אשתי! למרות השערורייה הנוראה שיש במצג שווא זה אף אחד לא מנע אותו מלהמשיך בדבריו".

מאיר כתב על הביזיון בכך שאף שגריר לא ניגש לבתו: "אף שגריר מאומות העולם לא טרח לבוא ולנחם את בתי בת ה-17. אף לא אחד ניגש ללחוץ את ידינו. אף אחד לא התקשר או נפגש איתנו לפני או אחרי. גם לא מכתב. אפילו אתה, כבוד המזכ"ל, ישבת בתחילת אותה ישיבה ולא פצית את פיך לעברנו ולא ניגשת להביט בפנים המיוסרות מכאב".

"אני, אזרח העולם. אזרח פשוט וכואב, שואל: האם ארגון האומות המאוחדות שואף להיות רלוונטי כאשר אין בו טיפת אנושיות בסיסית ביותר? האם נציגים שאינם יודעים להישיר מבט לעיניו של אדם ראויים לגנות דרך חיים של אדם אחר? היכן הכנות? היכן השאיפה לאנושיות שנמצאת בבסיס הקמתו של המוסד שבראשו אתה עומד? האם גוף שכזה יוכל למנוע שנאה, איבה וחוסר שוויון?", תוהה מאיר.

בהמשך מכתבו כתב מאיר: "כבוד המזכ"ל, כשם שארגון האומות המאוחדות מעלה על נס את זכויות הפלסטינים כך עליו לזכור את רצונם הלאומי של היהודים לקבל לידיהם את הערים שעליהם חלמו אלפי שנים. מיליארדי מאמינים בכל העולם מכירים עד כמה קשורים היהודים לארץ התנ"ך. פתרון של שלום אמת חייב להתחשב גם בחלומו של העם היהודי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר