5 דברים שפשוט אסור לאחסן בחדר האמבטיה

לחות היא האויב הכי גדול שאנחנו לא ממש מודעים לו, ובינתיים היא גורמת נזקים שיכולנו בקלות להימנע מהם. הנה 5 דברים שפשוט אסור לאחסן בחדר האמבטיה - מקור הלחות המרכזי בבית (ארגון, בית)

מברשת בחדר האמבטיה? תחשבו שנית (צילום: shutterstock)

הרימו את היד אם אתם שומרים את מברשות השיניים שלכם ליד הכיור בחדר האמבטיה. ובעצם, מי לא? אבל מתברר שהחום והלחות בחדר האמבטיה הם קרקע פוריה להתפתחות חיידקים ובקטריות. אוקיי, זה לא אומר שתצטרכו לשמור את מברשות השיניים על השידה בחדר השינה, אבל כדאי שתשקלו להניח אותן ואת 4 הדברים הבאים במקום אחר.

תרופות

כל השנים חשבנו שאין מקום הגיוני יותר לתרופות מארון התרופות שממוקם, איך לא, בחדר האמבטיה, אבל למען האמת, הטמפרטורה הנוסקת בין מקלחת למקלחת והלחות הרבה, מזיקות ליציבות התרופות (כדורים ונוזלים) וגורמות להן לסיים את חייהן בעולם מהר יותר. כלומר, להתקלקל.

אז איפה לאחסן? במקום יבש כמו במגירה בחדר השינה או בארון ייעודי במטבח.

איפור + מברשות איפור

שוב, החום והלחות בחדר האמבטיה יכולים להזיק מאוד לתכשירים אלה, ולהקטין משמעותית את תוחלת החיים שלהם. במברשות האיפור נוצרות חממות חיידקים ואפילו עובש (כן, זה נורא כמו שזה נשמע).

אז איפה לאחסן? ראשית, מקפידים על ניקיון קבוע של מברשות האיפור ומאחסנים אותן ואת התכשירים בחדר השינה.

בשמים

הידעתם? מהשפריץ הראשון, הבושם האהוב עליכם מתחיל להתנוון, וכשתגיעו לסופו, הוא לא יריח באותה עוצמה של ההתחלה - וכל זה בגלל החמצון. חשיפה לחום ולחות מאיצה את התהליך, פוגעת בשלמות המולקולרית של הבושם ו'מקלקלת' את הריח.

אז איפה לאחסן? במדף יפה בחדר השינה, לתפארת הטעם הטוב.

מכשירי חשמל

לחות גבוהה מזיקה קשות למכשירי רדיו, טלפונים, סמארטפונים ואפילו מטענים. אם המכשיר לא נועד במיוחד לחדר האמבטיה (נניח, מברשת שיניים חשמלית), הרחיקו אותו משם.

אז איפה לאחסן? בכל מקום שאינו מכיל לחות ברמות גבוהות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר