"האירה פנים"

ברוך דיין האמת: הגברת נעמי פלדשטיין ע"ה

בבני ברק נפטרה בשעות הבוקר הגברת נעמי פלדשטיין ע"ה והיא בת 81. הותירה אחריה את בניה ובנותיה, בהם ר' מוטי פלדשטיין מנכ"ל קרן קמח ואסתי פלד מרדיו 'קול חי'. הלווייתה ב-12:00 (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ברוך דיין האמת: בבני ברק נפטרה בשעות הבוקר (שני) בבית החולים מעייני הישועה הגברת נעמי פלדשטיין ע"ה.

המנוחה נולדה לפני 81 שנה להוריה הרב רבי רפאל קצנלבוגן זצ"ל מרבני ירושלים ומילדותה גדלה יחד עם אחיה ואחיותיה לחיים של תורה וחסד.

כשהגיעה לפירקה נישאה לרב פסח פלדשטיין שהיה המחנך של כל גדולי ישראל וילדיהם. רבי פסח היה המורה המיתולוגי של תלמוד תורה יסודי התורה בתל אביב ושמו יצא כאיש חינוך המסור לתלמידיו. רעייתו עמדה לצידו בכל אותן שנים וסייעה לו בחינוך הילדים על מנת שיוכל לשקוד בתורה.

לאחר שהתאלמנה נישאה בשנותיה האחרונות לרבי יהושע זקש.

נכדיה מספרים על אישה מיוחדת ואצילית שתמיד קיבלה כל אחד בסבר פנים יפות ובמאור פנים. "ידעה לתת לכל אחד ואחת את המילה נכונה של עידוד ותמיכה לה היו זקוקים באותה העת".

הותירה אחריה את בניה ר' מוטי פלדשטיין מנכ''ל קרן קמח, ר' חיים פלדשטיין מגדולי המחנכים בירושלים ור' יהושוע פלדשטיין (בעלה של הגברת בינה פלדשטיין מפרסום 'פידבק') ואת בנותיה רונית פריימן הנשואה לרבי דניאל פריימן מראשי כולל מורשה ודעת ואסתי פלד עורכת התוכנית המהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי' הנשואה לרב אליעזר קנפלמכר.

הלוויתה תצא בשעה 12:00 מביתה ברחוב קהילות יעקב 9 בבני ברק לבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר