הפילוג בישיבה: צו איסור כניסה ל"מן ההר"

בית המשפט הוציא צו איסור כניסה לבניין ישיבת "מן ההר". הצו נתלה על מבנה הישיבה ושני הפלגים - של ראש הישיבה ושל הגר"מ פינקל שפרש ממנה - אינם יכולים להיכנס אל המבנה (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

הפילוג בישיבת מן ההר. בשעות הבוקר רביעי) הכריע בית המשפט על מתן צו איסור כניסה לבניין הישיבה, הצו נתלה על דלת מבנה הישיבה ושני הפלגים הן הבחורים בראשותו של ראש הישיבה והן הבחורים בראשותו של הגר"מ פינקל מרבני הישיבה שפרש - אינם יכולים להיכנס אליו.

השופט כתב כי "על מנת לשמור על הסטטוס קוו הקיים, אני נעתר לבקשת המבקש עוה"ד אולמן לסגור את הנכס, ולהתיר כניסה רק למנהל המקום".

כזכור, לאחרונה נוצר סכסוך בין ראש הישיבה הגר"ח מן ההר וצוות הישיבה לבין הגאון רבי משה פינקל. בעקבות הסכסוך, נערך במוצ"ש האחרון כינוס בו הוחלט על מעבר מהבניין בביתר לירושלים.

באסיפה השתתפו צוות הישיבה ובחורי הישיבה והוחלט כי הישיבה תעתיק משכנה בזמן הקיץ לירושלים ויתכן כי בהמשך תחזור הישיבה לבניין בביתר באם הגר"מ לא יפתח במקום ישיבה חדשה.

בישיבה הדגישו כי לפיצול אין קשר לשום מחלוקת פוליטית אלא סכסוך מקומי עם הגר"מ פינקל על ענייני הישיבה ודרכי חינוך התלמידים, סכסוך שנמשך כבר זמן רב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר