whatsapp להורדה: הכירו את אפליקצית וואטסאפ למחשב

אפליקצית המסרים המידיים וואטסאפ לא מסתפקת בגרסת הדפדפן שלה שמותאמת לשולחן העבודה במחשב, ומשיקה אפליקציות המותאמות למחשב וניתנות להורדה כבר עכשיו (דיגיטל, אפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
וואטסאפ להורדה למחשב (צילום: blog.whatsapp.com / שאטרסטוק)

אפליקצית המסרים המידיים וואטסאפ לא מסתפקת בגרסת הדפדפן שלה שמותאמת לשולחן העבודה במחשב, ומשיקה אפליקציות המותאמות למחשב וניתנות להורדה. מי שכבר משתמש בגרסת הדפדפן של וואטסאפ, לא יגלה שום חידוש משמעותי באפליקציה החדשה.

בבלוג של החברה נכתב כי "היום אנו מציגים את יישום שולחן עבודה החדש, זו דרך חדשה לשמור על קשר בכל זמן ובכל מקום - בטלפון או במחשב שלכם, בבית או בעבודה.

האפליקציה החדשה של וואטסאפ לשולחן העבודה תומכת בווינדוס מגרסאות 8 ומעלה וב-OS X מגרסה 10.9 ומעלה. יצוייןף כי האפליקציה מחוייבת בסנכרון עם מכשיר הואטסאפ שלכם, ובשביל שהיא תפעל גם הסמארטפון חייב לפעול.

"בדיוק כמו WhatsApp בדפדפן, אפליקציית שולחן העבודה החדשה מאפשרת לכם לשלוח ולקרוא הודעות מחברים ובני משפחה בעת שהטלפון שלכם נמצא בכיס" נכתב בבלוג של החברה.

איך מתקינים את האפליקציה? כנסו לכתובת https://www.whatsapp.com/download מדפדפן המחשב שלכם, הורידו את האפליקציה וסרקו באמצעות הוואטסאפ בסלולרי שלכם את קוד ה-QR (תפריט הגדרות > Web WhatsApp).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר