צפו: "אומרים לי 'איזו מדינה אדירה יש לכם'"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא השתתף בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל בירושלים, שלח ברכה מצולמת שהוקרנה במהלכו: "אתגרים רבים עוד לפנינו, אבל אני בטוח שנוכל להם" (חדשות)

(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא השתתף בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל בירושלים, שלח ברכה מצולמת שהוקרנה במהלך הטקס ובה בירך נתניהו את המשתתפים ואמר כי "אתגרים רבים עוד לפנינו, אבל אני בטוח שנוכל להם בזכות האחדות, בזכות האמונה, בזכות התקווה. התנאי היסודי לעצמאות הוא הנכונות להגן עליה, אבל יש לכך מחיר כואב בנפילת בנינו, בנפילת אחינו".

(צילום: לע"מ)

אנו חבים להם הכול. אנחנו יודעים שאין קיום בלי כוח מגן, אין עצמאות בלי התעצמות. לכן, כולנו מצדיעים לכם, החיילים והחיילות היקרים שלנו, השוטרים והשוטרות, כל נשי ואנשי זרועות הביטחון - אתם שומרים על המדינה ואני מבקש מכם, שמרו גם על עצמכם. בשם העם כולו, תודה לכם".

"כאן, בירושלים, מדי יום מגיעים מנהיגי העולם. הם אומרים לי בהתפעלות: 'איזו מדינה אדירה יש לכם, מדינה תוססת, יוזמת, יוצרת ברוח ובחומר'. הם רואים את הכבישים, את הבנייה, את הטכנולוגיה, את הכלכלה, את החברה, את האמנות. מעל לכל, הם רואים אתכם, אזרחי ישראל, את הכישרון והיוזמה שלכם, את הערבות ההדדית, את ההתלכדות בעת צרה", אמר ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר