מחלוקת בברנז'ה

קרב גרסאות בקווי הנייעס: נס או מחדל ב'טרם'?

ילד בן 3 עבר החייאה לאחר שהתמוטט בסניף של "טרם", ומוקדי הנייעס חלוקים בפרשנות למקרה. 'קו הסקופים' זעק "מחדל!", מוקד הסמסים המתחרה, שמפעילו קרוב משפחה של אנשי יחסי הציבור של "טרם" קבע: "נס!" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (שאטרסטוק)

מחדל או נס? בשעות האחרונות (חמישי) פונה לבית החולים ילד בן שלוש שהגיע לטיפול במוקד החירום של "טרם" בבני ברק. הילד איבד את הכרתו בסניף "טרם" ועל פי הדיווחים פונה לבית החולים לאחר שהוריו הזעיקו את צוותי ההצלה שביצעו בו פעולות החייאה מצילות חיים. בברנז'ה החרדית חלוקות הדעות אם מדובר ב"נס" או ב"מחדל".

דקות לאחר האירוע הוציא מוקד ה-SMS של "קו הסקופים" הודעה בה נכתב כי מדובר ב"מחדל", בהודעה נכתב "מחדל: בן 3 שהגיע לסניף טרם ברח' ז'בוטינסקי בב"ב התמוטט. הוריו הזמינו למרפאה את כונני 'איחוד הצלה' שביצעו בו החייאה מוצלחת והוא פונה בנט"ן במצב אנוש לשניידר. נא להתפלל עבור דוד בן ברכה".

ההודעה של "הסקופים" ושל הביכלרים (צילום מסך)

אלא שמוקד ההודעות המתחרה שמתפעלת משפחת ביכלר, שחלק ממנה גם אחראי על יחסי הציבור של "טרם", הוציא לאחר כשעה הודעה נגדית בה נכתב כי מדובר ב"נס" ולא במחדל.

בהודעה נכתב "נס ב'טרם'! ילד בן 3 שחש ברע כבר מס' ימים, הגיע עם הוריו לחדר המיון של 'טרם' בב"ב. תוך כדי הטיפול הבחינו הרופאים שהילד מאבד הכרה, וביצעו בו עם כונני מד"א החייאה מוצלחת. הילד פונה לשניידר במצב קשה".

במשפחת ביכלר אמרו בתגובה ל"כיכר השבת" כי הם עומדים מאחורי ההודעה וכי מדובר ב'נס'. הביכלרים סירבו להגיב לסתירה בגרסאות ולעובדה שהם "במקרה" גם עושים את היח"צ ל'טרם'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר