שריפה אחים שריפה, העיירה בוערת...

לאסוננו, המגפה התפשטה במהירות וילדי חיידר שסרטן האלימות אוכל בהם סקלו באבנים ובמוטות ברזל תוך כדי ניבול פה של גידופים ונאצות כבאים שבאו להציל את רכושם. גם הם לא משלנו? (דעות)

הרב דוד בלוך | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר נאמר בכתבה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ידיעה: צוות כיבוי שהוזעק לכבות פח אשפה ברחוב זרח ברנט בשכונת הר נוף, הותקף בצורה קשה, באבנים, בקבוקים וברזלים, וכן בקללות קשות בידי ילדים ובני נוער עד שחולץ בידי המשטרה.

ידיעה זו מצטרפת לידיעה זהה משבוע שעבר על תקיפות אלימות של ילדי חיידר וישיבות קטנות של צוות כבאים שבאו לכבות שריפה בעיר מודיעין עילית – קריית ספר.

להבות האלימות לוחכות כבר את בתינו שלנו!

כבר שנים הם הפיצו ומפיצים כתבי פלסתר בסגנון ובאיורים מבית מדרש השטירמרי גבלסי נגד חיילים חרדים - זה הם, זה לא אנחנו, אלה השוליים!

אמרו ושתקו!

הם תלו דמויות חיילים חרדים על חבל תליה והכו ומכים חיילים חרדים העוברים בשכונתם!

עזוב, אין צורך להזדעק ולהגיב אין סכנה שישפיעו עלינו להמשיך ולהיות בני אדם אנושיים.

אמרו ושתקו!

שאלו השואלים, האם אין צורך לחסן את נשמות ילדינו מחיידקי האלימות הנושאים בקרבם מפוחמי הנפש שנשמותיהם שחורות מרוע וחדוות האלימות הגרים איתנו?

האם אין צורך למחות, להזהיר, לגנות לבל תתפשט מחלת הנפש הקטלנית הזאת? האם אין צורך לבדל אותם לפני שחלילה מגיפת אלימות המונית תתפתח? - אין סכנה, אלו מעטים בשולי המחנה

אמרו ושתקו.

כצפוי חיידקי האלימות והרוע התפשטו והדביקו המונים, וכבר פעם אחר פעם מאות מהחולים מפגינים בצהלות אלימות כשחיוך על פניהם וזעקות 'נאצים' בפיהם, ובתוכם עשרות ילדי חיידר הרוקדים במרכז הכביש וצוהלים בהנאה למשבתם של הנוסעים, תקועי הפקק, בדרך לביתם.

הייתם צריכים לראות באיזו חדווה ומחיאות כפיים ירקו מפיהם הילדים והנוער גידופים לכל הנקרה בדרכם.

נו טוב אמרו, זה לא נוגע אלינו אלו אנשי ה'פלג' וילדיהם שתורתם 'סם המוות' ונשמותיהם גוססות זה מכבר. ילדינו מחוסנים נקיים טהורים וקדושים ואינם מושפעים כלל ועיקר.

אמרו ושתקו!

לאסוננו, המגפה התפשטה במהירות וילדי חיידר שסרטן האלימות אוכל בהם במודיעין עילית ובהר נוף סקלו השבוע בשתי אירועים נפרדים באבנים ובמוטות ברזל תוך כדי ניבול פה של גידופים ונאצות כבאים שבאו להציל את רכושם ונפשותיהם שלהם ומשפחותיהם עצמם.

גם הם לא משלנו? גם הם היו רק הילדים שלהם?

שריפה אחים שריפה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר