לפיד נגד הרצוג: "צריך פוליטיקה חדשה בישראל"

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד התייחס לדיווחים לפיהם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג נמצא במשא ומתן מתקדם על כניסה לקואליצית נתניהו ואמר כי "צריך פוליטיקה חדשה בישראל" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד התייחס לדיווחים לפיהם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג נמצא במשא ומתן מתקדם על כניסה לקואליצית נתניהו ואמר כי "צריך פוליטיקה חדשה בישראל".

לדבריו: "אנחנו צריכים לחזור למקום שאומר כן אפשר. כן אפשר לקחת את המדינה הזאת למקום הבא, כן אפשר לפתור בעיות. זו הגאווה הלאומית שלנו, זה המקום שתמיד היינו בו. תמיד היינו במקום של האפשר. זו המדינה שהוקמה ששבעה צבאות ערב תוקפים אותה, זו המדינה שבנתה כור אטומי שאנשים עוד גרו במעברות, זו המדינה שתקפה כור אטומי שאמרו שהוא רחוק מדי ושיש בה יותר חתני פרס נובל מסין או מהודו.

"כל הזמן אומרים לנו שאי אפשר לעשות שום דבר. אנחנו לא יכולים להזיז מיכל אמוניה אחד בחיפה? אנחנו לא יודעים לעלות את תלמידי ישראל למעלה בהבנת הנקרא".

"אנחנו מציעים דרך חדשה" הוסיף לפיד "אני לא מחפש טריק. אני מביא הצעה למדינת ישראל. ההצעה הזאת אומרת לאזרחים, אתם צריכים להחליט. אתם רוצים להישאר במקום או שהמדינה הזאת צריכה ללכת לשלב הבא שלה .? מי שרוצה שהמדינה הזאת תהיה דור אחד וחצי, מי שמבין שמי שבעצם נתקע הוא נסוג, אני אומר לו בוא ותעזור לנו להרים את ישראל למקום הבא כי זה המקום שמגיע לה להיות בו".

על "ממשלת אחדות" אמר לפיד: "השבוע האחרון הוא הדגמה למה צריך פוליטיקה חדשה בישראל, כי הפוליטיקה הישנה עסוקה רק בעצמה, בכיסאות שלה, בכיבודים שלה, באיזה ג'ובים יקבלו החבר'ה, לא בשביל זה יש פוליטיקה.

"פוליטיקה היא כלי לפתור בעיות אמיתיות של אנשים אמיתיים - שלום, מלחמה, כלכלה וחברה. המדינה הזאת צריכה ללכת למקום שמקדם את עצמה- זו המטרה של החיים הפוליטיים. כשהפוליטיקאים עסוקים מבוקר עד ערב בעצמם בסופו של דבר הם בוגדים בתפקיד העיקרי שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר