"מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"

הראשל"צ קורא למרד בישיבה ספרדית: "ראש הישיבה שוטה"

הראשון לציון והרב הראשי לישראל יצא בחריפות נגד ראש ישיבת משכנות התורה שאוסר להכניס את ספריו של הגר"ע יוסף לישיבה: "התלמידים האלו מסכנים, שיעזבו את הישיבה שלו" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"י יוסף (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

מתקפה חריפה: הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, קורא לתלמידים ספרדים לעזוב את ישיבת "משכנות התורה", זאת בשל הוראת ראש הישיבה הגאון רבי אפרים כהן שלא להכניס את ספרי מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל למתחם הישיבה.

במהלך שיעורו השבועי, המועבר בשידור חי ב"כיכר השבת", אמר הראשל"צ: "שוטים שלא מכניסים את הספרים של הרב, אני לא מבין. יש ישיבה אחת בבני ברק, יש אחד בשם - קוראים לו הרב אפרים כהן, לא מרשה שיכנסו הספרים של הרב בישיבה, למה? הוא אומר להם שיעורים ומפחד שיבואו ויקשו עליו קושיות, לכן הוא מוציא את כל הספרים של הרב, הוציא את הכל לא מסכים".

הרב הראשי המשיך במתקפה נגד ראש ישיבת 'משכנות התורה': "איזה שוטים, איזה תשובות יש ב'יביע אומר'? תענוג. התלמידים האלו מסכנים, שיעזבו את הישיבה שלו וילכו לישיבות אחרות, חסר היום ישיבות?".

"ראש ישיבה שמונע מהבחורים להכניס את הספרים של הרב, מה יגיד להקב"ה? מה יענה לבית דין של מעלה? ה' ירחם. הקב"ה יחזיר אותם בתשובה" הוסיף הראשון לציון.

לדברי הרב יוסף: "אשכנזים לא כאלו. תראו בישיבת 'קול תורה', כל ספרי מרן יש. כך גם ב'חברון' ו'עטרת ישראל', דווקא הספרדים (אוסרים להכניס את ספרי מרן. י--כ) "מחרבייך ומהרסייך ממך יצאו", דווקא שם יש את כל השגעונות האלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר