הורחבו סמכויותיו של אריה דרעי במשרד הפריפריה

הממשלה אישרה את הרחבת סמכויותיו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי במשרד הפריפריה. דרעי: "ההחלטה החשובה תאפשר לי לטפל בשכונות מצוקה וביישובים במצב סוציו אקונומי נמוך" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Emil Salman/POOL)

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את הרחבת סמכויותיו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי במשרד הפריפריה, לישובים ושכונות נוספות שנכנסו לתחום המשרד.

על פי ההחלטה החדשה נקבע כי כל הרשויות המקומיות בישראל המשתייכות לרמה חברתית-כלכלית 1-4 יוגדרו כרשויות המשתייכות לפריפריה החברתית, ללא תלות בקריטריון של מדד הפריפריאליות הפיזי.

עוד נקבע כי "אזורים ושכונות ברשויות המקומיות המדורגים במדד חברתי כלכלי של האזורים לפי דירוג הלמ"ס באזורים 1-8 יוגדרו כפריפריה חברתית ויוכנסו לטיפול המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל. מעתה יכללו השכונות והיישובים שתחת המשרד לא רק על פי פרויקט שיקום שכונות שנוצר מזמן וחלקו אינו רלוונטי, אלא על פי מדד דירוג הלמ"ס שנעשה בשנת 2008. כך יתאפשר לתת מנעה נרחב יותר לשכונות חדשות הזקוקות לסיוע המשרד".

אריה דרעי אמר לאחר החלטת הממשלה כי "ההחלטה החשובה שהתקבלה היום בממשלה תאפשר למשרדי - המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, לטפל בשכונות מצוקה וביישובים במצב סוציו אקונומי נמוך הזקוקים לסיוע אך לא נמצאים בנגב ובגליל.

"יש יישובים ושכונות מצוקה גם במרכז הארץ, כמו בת"א, לוד, בת ים וחולון שזקוקים לסיוע ואנחנו נסייע להם ככל יכולתנו. הפריפריה החברתית במרכז הארץ, בירושלים, ביישובים ערביים, דרוזים וחרדים ובאזורים נוספים יזכו כעת להטבות וסיוע בדיוק כמו שאנו נותנים ליישובים במגב ובגליל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר