התבטאות מפתיעה

גיא הקש: מלון כשר לא יכול להיות יעד תיירותי

מנהל תחומי הברים והמסעדות ברשת מריוט העולמית, לה מסעדות כשרות במלונות בתל אביב ובהרצליה, גיא הקש, אומר בראיון ל'דה מרקר' כי "מפריע לי שבתי המלון בישראל כשרים" (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מלון מריוט בצרפת (צילום מסך: אתר marriott.com)

לקראת הכנס הבינלאומי החמישי לעיצוב ופיתוח בתי מלון של התאחדות המלונות הגיע לישראל גיא הקש, ישראלי לשעבר המתגורר כיום בוושינגטון שבארה"ב, המנהל את תחומי הברים והמסעדות ברשת מריוט העולמית.

בראיון לעיתון 'דה מרקר' מספר הקש על שינוי הקונספט והחשיבה העסקית של הרשת כאשר בכוונתם לפנות לקהל צעיר יותר ולשדרג את המסעדות שבתוככי המלונות שבניהולם.

הכט מספר על חשיבות השיווק כיום ברשתות החברתיות וחושף כי במריוט קיימת מחלקה של 15-20 אנשים היושבים במשמרות מסביב לכל שעות היממה שתפקידם להתייחס באופן מהיר לכל תמונה, ציוץ או האשטג הקשור לרשת שעולה מול עיניהם.

בניהולה של רשת מריוט נמצאים מלונות קינג דייויד וכן המסעדות הכשרות של מאיר אדוני במלון ריץ' קרלטון בתל אביב והרברט סמואל במלון ריץ' קרלטון במרינה בהרצליה הנמצאת בבעלות איש העסקים עדי שטראוס.

הקש מדבר על הצורך בהשקעה במסעדות במלונות והתאמתם לקהל המקומי ומתייחס לעניין הכשרות.

"הייתי שמח לפתוח מסעדה ובר במלון בדרום תל אביב, במקום לא מפונפן, אבל שהוא לא יהיה כשר. מאוד מפריע לי שבתי המלון בישראל כשרים. אין לזה מקום כיום אם רוצים להיות יעד תיירותי", אומר הקש.

יצויין כי למרות דבריו הנחשבים לחריגים מציין הקש ברשימת המסעדות האהובות עליו בישראל את המסעדה של אדוני בקרלטון תל אביב אותה הוא מגדיר: "כשרה, אבל טעימה ובעלת זהות עצמאית", וכן את השף של מלון היוקרה קינג דיוויד אותו מגדיר כמי שהצליח לעשות עבודה טובה עם מטבח כשר וטכניקות בישול גבוהות.

יצויין כי במסעדות אלו הנמצאות במלונות שבניהול רשת מריוט סועדים מידי יום מאות אנשי עסקים חרדיים לצד זוגות תושבי בני ברק וירושלים וכאמור דבריו של הקש לא ינעמו לאוזניהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר