הצטרפו לחגיגה

בואו ללמוד איך להשיג את הכסף הגדול

יש סוד גלוי שכולם יודעים אותו: הכסף הגדול באמת נמצא בביטוח. חברות הביטוח, המחזיקות את כספי הפנסיה של כל אזרחי ישראל, ובנוסף לכך מוכרות לנו את כלל מוצרי הביטוח, מגלגלות בשנה יחד סכום דמיוני של למעלה מ200 מיליארד ש"ח, וזו רק ההתחלה (שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: שאטרסטוק)

יצחק (שם בדוי), עובד בחברת ביטוח גדולה כמנהל מחלקה בתחום הפנסיה, ומרוויח כ 14,500 ₪ לחודש. גם דוד (שם בדוי), עובד בביטוח, כסוכן עצמאי באחת הערים החרדיות הצעירות, עם כ-500 לקוחות הוא מביא הביתה קרוב ל-20,000 ₪ לחודש.

המשותף לשניהם: שניהם עובדים בתחום עם הרבה כסף, מרוויחים היטב, ומעולם לא למדו לתואר כלשהו.

כסף יש הרבה בעולם, השאלה היא רק איך להשיג אותו. יש סוד גלוי שכולם יודעים אותו: הכסף הגדול באמת נמצא בביטוח. חברות הביטוח, המחזיקות את כספי הפנסיה של כל אזרחי ישראל, ובנוסף לכך מוכרות לנו את כלל מוצרי הביטוח, מגלגלות בשנה יחד סכום דמיוני של למעלה ממאתיים מיליארד ₪.

וזו רק ההתחלה. עם המשך הגידול בכניסת עובדים לשוק העבודה, בעיקר מהמגזר החרדי, ממשיכים קופותיהם של החברות להתפוצץ ממזומנים, וזה הזמן להצטרף לחגיגה.

תחום הביטוח נחשב אחד התחומים היציבים והרווחיים בישראל, אבל בציבור החרדי אנחנו רק בהתחלה, קיימת הסכמה כללית בקרב בכירי עולם הביטוח כי בציבור החרדי יש את פוטנציאל המכירות הגדול ביותר בתחום הביטוח!

חלקים נרחבים בציבור החרדי נמצאים כיום ללא הסדר פנסיוני, ובמצב של תת ביטוח, שפירושו שהם אינם מבוטחים מפני קטסטרופות כלכליות היכולות לנבוע ממצבים שונים, החל מאבדן כושר עבודה, מחלות קשות רחמנא ליצלן, ומוות בטרם עת, שביטוח יכול למנוע את הבעיה הכלכלית הנגרמת במקרים אלו.

עם יציאת חלקים נרחבים מהציבור לשוק התעסוקה, נוצרת דרישה גבוהה לשירות איכותי בתחום הפנסיה, כמו גם בביטוח "רגילים". המודעות של הציבור לצורך בביטוח עולה, רמת ההכנסות נמצאת במגמת עלייה חדה, והציבור, שהינו בעל אחריות מרובה, מסוגל לבטח את עצמו בצורה רחבה יותר מבעבר, בכל התחומים.

אז איך אפשר להצטרף לחגיגה?

לפני הכל, צריך להיכנס בזמן, על מנת לתפוס מעמד ונתח שוק מבעוד מועד, והזמן הוא עכשיו.

ראשית, על מנת להגיע לתפקיד משמעותי בעולם הביטוח אין צורך בתואר אקדמי. יש צורך ברישיון ייעוץ פנסיוני ו/או ביטוח אלמנטרי של משרד האוצר.

אם עד היום לא היה ניתן למצוא מקום לימודים למקצועות הפיננסים, כעת, לראשונה בישראל, פתחה מכללת "אורין שפלטר" במיוחד עבור הציבור החרדי את "הקמפוס החרדי לפיננסים" - הקמפוס החרדי ללימודי הפיננסים היחיד בישראל בו ניתן ללמוד לקראת הוצאת רשיונות משרד האוצר בתחומי הביטוח, ולרישיונות ייעוץ השעות מטעם רשות ניירות ערך, במסלול ישיר ומקוצר ללא תואר.

מסלול הלימודים הנו מחצית מלימודי תואר, וגם בעלי תואר יוצאים נשכרים, במסלול מקוצר במיוחד של שנה בלבד, עם פטורים מ 3 מבחנים במקצועות יסוד.

תכל'ס: איך אפשר להתפרנס?

בעל רישיון יכול לעבוד כשכיר בתפקיד יועץ / משווק פנסיוני בחברות הביטוח ובסוכנויות ביטוח גדולות ואף בבנקים, ובתור סוכן ביטוח עצמאי, ולפתוח עסק מצליח.

היתרונות כשכיר הינם כמובן כניסה לחברה גדולה ומוכרת כשכיר, משכורת התחלתית גבוהה יחסית, ותנאים טובים, וזכויות, אך כסוכן עצמאי, היתרונות גדולים אף יותר:

סוכנים עצמאיים מרוויחים לאורך זמן הרבה יותר, עד פי כמה וכמה מהשכירים, כאשר העבודה המתבצעת בפועל אינה שונה מהותית. סוכן ביטוח בעל תיק לקוחות גדול דיו נהנה מיציבות וביטחון כלכלי נדיר, ומעצמאות כלכלית ואישית.

כיום ניתן לעבוד כעצמאי בקלי קלות ובלי השקעה. בבית הסוכנים "גבהים" השייך למכללת "אורין שפלטר", מציע לחדשים בתחום להתחיל במשרה חלקית, לשמור על מקום העבודה הנוכחי כבסיס להכנסה קבועה ותוך כדי כך לבנות תיק לקוחות שיקצר ויקל עליכם את הדרך לעצמאות.

רוצים לדעת איך ללמוד ולהשתלב בהצלחה בעולם הביטוח? לחצו כאן

נשים וביטוח – עתיד מבטיח

התופעה המעניינת לא פחות הנה השתלבות של נשים חרדיות בתחום הביטוח.

כמו בתחומים רבים, כמו מנהלת חשבונות, יועצת מס וכדומה, בהם נשים מרגישות טבעיות לפתח קריירה או עסק עצמאי ובונות משרדים מצליחים תוך גיוס לקוחות, ובניית תיק לקוחות אישי, גם בביטוח ובפרט בייעוץ פנסיוני המצב מתחיל להיות זהה.

במצב הנוכחי בו רוב הנשים במגזר החרדי עובדות, ועסקים רבים של נשים נפתחים חדשות לבקרים, יש ביקוש גדול הן לייעוץ פנסיוני והן לביטוחים מקצועיים שונים, כושר עבודה ועוד, והתחום הנו כר פורה לפעילות ענפה ומצליחה. חשיבותם של הנשים החרדיות בתחום גדולה במיוחד, ונשים רבות מועסקות בענפי הביטוח השונים.

אז מי מצליחה להתקדם? רק מי שלומדת.

רק בעלת רישיון יכולה לבצע תפקידים של בעל סמכות כגון שיווק פנסיוני וחיתום החייבים רישיון על פי חוק. גם עצמאית (ויש כבר חרדיות כאלו), זקוקות לרישיון על מנת לפעול על פי חוק, ואלו מתפרנסות בצורה מכובדת כבר שנים רבות.

רוצים לדעת עוד על איך נשים יכולות להרוויח בביטוח? לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר