העלמות מס

קובי פרץ נשלח לשנתיים מאסר

בית המשפט השלום בתל אביב גזר על הזמר הישראלי קובי פרץ שנתיים מאסר בפועל וקנס כספי בסך 175 אלף שקלים, לאחר שהואשם בהעלמת הכנסות בהיקף כולל של 5.8 מיליון שקלים (אנשים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הזמר קובי פרץ באמירת סליחות (צילום: עזריאל משה )

הזמר הישראלי קובי פרץ הולך לכלא לאחר שבית המשפט השלום בתל אביב גזר עליו שנתיים מאסר בפועל.

השופטת לימור מרגולין-יחידי גזרה עונש של 24 חודשי מאסר בפועל וקנס כספי בסך 175 אלף שקלים. בית המשפט קבע כי בין השנים 2009-2005 העלים הזמר הכנסות בהיקף כולל של 5.8 מיליון שקלים.

פרץ, החל להתקרב בשנים האחרונות לדת, ובין היתר הוא מתייעץ ומקורב לראש ישיבת 'חוט של חסד' הגאון רבי שלום ארוש והמקובל רבי יעקב עדס.

לפני שנה וחצי, בראיון לעיתונאי צחי קומה ב"ידיעות אחרונות", סיפר הזמר על המהפך הרוחני: "לאחרונה אני לוקח את הבן הגדול איתי בן החמש לבית כנסת, אנחנו עושים קידוש בשישי והבדלה במוצאי שבת".

"לפני שבועיים הוא בא ואמר לי: 'אבא, אני רוצה גם ציצית'. הייתי עם דמעות בעיניים. למחרת נסעתי לחנות של תשמישי קדושה וקניתי לו ציצית קטנה, סידור וכיפות", הוסיף פרץ.

קובי פרץ בראיון ל"כיכר השבת"

ערב ל"ג בעומר, לפני שנתיים, סיפר פרץ ל"כיכר השבת": "כשאני בצפון אנחנו הולכים כמעט לרוב קברי הצדיקים שיש בצפת, מפה ממשיכים לטבריה לרבי מאיר בעל הנס ולרמב"ם. בכלל, צפת זה מקום מאוד מאוד מקודש, קדוש גם לעם וגם בכלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר