הותר לפרסום

נעצר עזתי שעסק בהברחת אמל"ח לחמאס דרך הים

בפעולה משותפת של חיל הים, השב"כ והמשטרה, נעצר בחודש שעבר סלים גמאל חסן נעמאן, בן 39 ממחנה הפליטים שאטי שברצועת עזה בחשד להברחת אמצעי לחימה לחמאס (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: Corinna Kern/Flash90)

הותר לפרסום: בפעולה משותפת של חיל הים, השב"כ והמשטרה, נעצר בחודש אפריל 2016, סלים גמאל חסן נעמאן, בן 39 ממחנה הפליטים שאטי שברצועת עזה בחשד להברחת אמצעי לחימה לארגון הטרור חמאס.

סלים נעצר על ידי חיל הים, לאחר שחרג עם סירתו מתחום השייט המותר.

מחקירת בשב"כ עלה כי במשך תקופה ארוכה היה מעורב בהברחות דרך הים, של אמצעי-לחימה ואמצעים נוספים, עבור חמאס וגורמי טרור נוספים ברצועת-עזה.

בין השאר הבריח סלים תחמושת וכן חומרים המשמשים להכנת רקטות, כגון: פיברגלאס נוזלי .

עוד עלה בחקירה השב"כ כי מידע אודות תכניות-מבצעיות של חמאס, בתחום הימי, במסגרתן התעתד ארגון הטרור להסתייע בדייגים לצורך הסוואת פעולותיו.

בשב"כ מספרים כי בחקירה עלה מידע רב אודות ציר ההברחות הימיות של החמאס בין רצועת עזה ומצריים ואודות השימוש שנעשה בדייגים ובמבריחים לאורכו של הציר.

בשירות הביטחון מציינים כי "המידע שעלה בחקירה זו, כמו גם בחקירותיהם של פעילי טרור של חמאס שנעצרו באחרונה, חושף טפח נוסף מתוך המאמצים הרבים שחמאס משקיעה בהכנותיה לצורך קידום פעולות הטרור האלימות, הפעם - תוך ניצול ההקלות שישראל מאפשרת לאוכלוסיית הדייגים בעזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר