בחילות, הקאות וצריבות

חומר כימי לא מזוהה נשפך ברחוב, התושבים הסתגרו בבתים

בשדרות משה דיין בירושלים נשפך הבוקר חומר כימי לא מזוהה ממשאית שחלפה ברחוב, אזרחים במקום דיווחו על בחילות, הקאות וצריבות בעיניים והונחו להסתגר בבתים עד לטיפול בחומר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט' באייר תשע"ו | 17.05.16
הלוחמים פועלים לטהר את הרחוב (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בשדרות משה דיין בשכונת פסגת זאב בירושלים נשפך הבוקר (שלישי) חומר כימי לא מזוהה ממשאית שחלפה ברחוב, אזרחים במקום דיווחו על בחילות, הקאות וצריבות בעיניים והונחו להסתגר בבתיהם, כעבור זמן מה, הוכרזה חזרה לשגרה.

בעקבת הדיווח הוזעקו למקום לוחמי אש מהיחידה לטיפול בחומרים מסוכנים, צוותי ניטור ושני צוותי כיבוי. לאחר בדיקה ראשונית, המליצו צוות הערכת סיכונים ולוחמי החומ"ס לכוחות המשטרה להנחות את האזרחים להסתגר בבתים ולכבות את מערכות המיזוג.

צוותי מד"א העניקו במקום טיפול למספר אזרחים שנחשפו לאדי החומר וכתוצאה מכך החלו להקיא. אישה אחת בת 41, שחשה ברע לאחר שנחשפה לחומר, פונתה במצב קל לבית החולים הדסה הר הצופים.

מבית החולים נמסר כי "מצבה קל, סובלת מכאבי ראש ובחילות".

דובר כב"ה מחוז ירושלים מסר כי "צוותי החומ"ס והניטור בפיקודו של רשף איתן צליח מפקד יחידת החומ"ס של כב"ה מחוז ירושלים, פועלים בשפך של חומר כימי בשדרות משה דיין-פסגת זאב. צוותי החומ"ס והניטור פועלים לאיסוף החומר המסוכן דילולו באמצעות כמויות מים גדולות וכרגע האירוע לקראת סיום.

"בסיום הטיפול בחומר יבוצע ניטור של האזור ע"י קצין הערכת סיכונים ובמידה ויתגלו ערכים שאינם מסכנים את האוכלוסייה, תבוטל הוראת ההסתגרות".

מדוברות המשטרה נמסר כי "בפסגת זאב נסגר לתנועה שדרות משה דיין, ממאיר גרשון ועד לרחוב חיים תורן, בעקבות חומר בעל ריח חריף שנמצא על הכביש וסוגו בשלב זה לא ידוע. כוחות משטרה במקום וצוותי כב"ה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר