שנה לממשלה

סקר 'מעריב': הרצוג צונח, לפיד מזנק, דרעי שומר על כוחו

הליכוד נחלשת ל-26 מנדטים, המחנה הציוני צונחת ל-13 מנדטים ו'יש עתיד' מזנקת עם 18 מנדטים - כך עולה מסקר 'מעריב'. לפי הסקר, למרות החקירה ש"ס בראשות דרעי שומרת על כוחה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: Emil Salman/POOL)

במלאות שנה לממשלה, מפרסם הבוקר (שלישי) העיתון 'מעריב' סקר חדש שערך עבורו מכון 'פאלנס'. על פי הסקר, יצחק הרצוג צונח, יאיר לפיד מזנק ואריה דרעי שומר על כוחו.

על פי הסקר, אם הבחירות היו מתקיימות היום, הרי ש'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו נחלשת ל-26 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מזנקת ל-18 מנדטים. 'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג צונחת ל-13 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת עם 11 מנדטים.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט עם 14 מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן מתחזקת ל-11 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון נחלשת ל-6 מנדטים. יהדות התורה מתחזקת ל-7 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי שומרת על כחה עם 7 מנדטים ומרצ עם 7 מנדטים.

כמו כן, נבדק בסקר מה היו תוצאות הבחירות אם שר הביטחון משה בוגי יעלון יעמוד בראשות הליכוד. התוצאה: הליכוד צונח, הבית היהודי מזנקת וש"ס מתחזקת.

התוצאות: 'הליכוד' בראשות משה בוגי יעלון מתרסקת ל- 19 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מזנקת ל-18 מנדטים. 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט מזנקת ל 17 מנדטים. 'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג צונחת ל-13 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת עם 12 מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן מתחזקת ל-12 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון נחלשת ל-7 מנדטים. יהדות התורה מתחזקת ל-7 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי מתחזקת עם 8 מנדטים ומר"צ עם 7 מנדטים.

סקרים שפורסמו אמש:

סקר חדשות 2 - מינה צמח:

הליכוד' בראשות בנימין נתניהו נחלשת ל-27 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מזנקת ל-18 מנדטים. 'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג צונחת ל-17 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת עם 13 מנדטים.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט עם 10 מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן מתחזקת ל-9 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון נחלשת ל-7 מנדטים. יהדות התורה מתחזקת ל-7 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי נחלשת לשישה מנדטים ומר"צ עם שישה מנדטים.

סקר ערוץ 10 - קמיל פוקס:

הליכוד' בראשות בנימין נתניהו נחלשת ל-25 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מזנק ל- 20 מנדטים. 'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג צונחת ל - 13 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת עם 14 מנדטים.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט עם 12 מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן מתחזקת ל - 9 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון עם 9 מנדטים. יהדות התורה עם 6 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי נחלשת לשישה מנדטים ומר"צ עם שישה מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר