צפו בוידאו

יאיר שרקי מסביר איך הפך חסיד גור למאמי לאומי

במלאות שנה לממשלה, מסביר עיתונאי חדשות 2 יאיר שרקי כיצד הפך שר הבריאות יעקב ליצמן למאמי הלאומי: "המתנה היפה ביותר שקיבל השנה יעקב ליצמן הייתה מיאיר לפיד" (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות חדשות 2 )

במלאות שנה לממשלה ערכו ב'חדשות 2' סקר מיוחד על שר הבריאות יעקב ליצמן. מהסקר עולה כי ליצמן ממשיך לשמור על יציבות כשר האהוד ביותר בממשלה.

בין היתר עולה מהסקר שערך מכון "שילוב R2I" עבור חדשות 2 כי הציון הממוצע שקיבל ליצמן בסקר האינטרנטי הוא 3.5 (מתוך 5). 46% דירגו את ביצועיו לטובה לעומת 18% בלבד שהביעו אכזבה מתפקודו עד כה. עוד עולה מהסקר כי קיימת שביעות רצון גבוהה יותר מהשר בקרב בני 18-22, אך גם בקרב מבוגרים בני 60+.

כתב הערוץ, יאיר שרקי, הציג פרשנות, כך הפך ליצמן למאמי הלאומי:

"המתנה היפה ביותר שקיבל השנה יעקב ליצמן הייתה מיאיר לפיד, למרות שהוא מקפיד לא להגיד לו שלום: הוא חייב זר פרחים גדול ללפיד, שהלך לבג"ץ והפך אותו באופן כמעט חסר תקדים לשר מטעם יהדות התורה. השדרוג לשולחן הממשלה תרם רבות לבניית היוקרה שלו כשר החרדי האהוד ביותר בכל הזמנים".

"כשאדם עם שטריימל מדבר על קנאביס, זה נשמע אותנטי ומרענן: כשהוא תוקף את מקדונלד'ס וקוקה קולה זה נתפס כמו דוד מול גוליית. ליצמן זה לא רק גימיקים: הוא עובד קשה – מסיורי פתע בבתי חולים ועד פרסום מספרי הטלפון של כל עוזריו האישיים והטיפול היומיומי בעשרות פניות ציבור. חסיד גור שהפך למאמי הלאומי זו בהחלט תופעה שעוד ידובר בה, אבל לליצמן מומלץ לא להתבשם: עם התהילה יש גם יותר שמחפשים אותו – שישאל את אריה דרעי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר