"עלילת דם מודרנית"

צפו: כשליאור דיין פגש את העצורים המנהליים

במסגרת תוכניתו "הכל לציטוט" בערוץ 20, ליווה ליאור דיין, מפגינים תושבי יצהר שהפגינו ליד הכפר דומא. ללאחר כן ביקר את אלישע, בן 15 מיצהר, העצור על ידי השב"כ במעצר בית מנהלי. צפו (בארץ)

(באדיבות ערוץ 20)

ליאור דיין, ליווה במסגרת תוכניתו "הכל לציטוט" בערוץ 20, מפגינים תושבי יצהר אשר הפגינו ליד כפר דומא. המפגינים טענו כי השריפה בבית משפחת דוואבשה היא למעשה תוצאה של ריב חמולות פנימי ביישוב.

"לפני כחצי שנה נשרף פה בית, בכפר שמאחורינו", קרא אחד המפגינים האוחז במיקרופון. "הבית הזה היה שייך למשפחת דוואבשה. כולנו מכירים את השם, אין אדם בכל הגלובוס שלא מכיר את השם הזה. מדובר בעלילת דם מודרנית. מאז ועד היום נשרפו עוד כמה בתים בכפר. כמו שאנחנו רואים, תוך כדי ההפגנה האלימות של החבר'ה מרקיעה שחקים, שפת הדיבור שלהם היא על ידי האש".

'הם הודו בגלל העינויים' ו'ועדת חקירה עכשיו' נכתב בשלטים שהחזיקו המפגינים. "אני כבר נקי מסמים שבע שנים אז עבר זמן מאז הפעם האחרונה ששאפתי גז", אמר דיין בציניות לאחר ששאף גז שנועד לפזר את ההפגנה.

דיין המשיך לביתו של אלישע, תושב יצהר בן 15 העצור על ידי השב"כ במעצר בית מנהלי. "לא כתוב למה, כתוב רק מצב. 'חומר מודיעיני שמראה שאני שותף לפעילות שמסכנת חיי פלסטינים ורכושם'. לא שיש הוכחות או משהו כזה", סיפר אלישע. "כאילו יש להם מידע מודיעיני. הם מנחשים, כועסים, מגששים באפלה, הם לא יודעים בדיוק מזה".

"השאלה היא האם אתה באמת סכנה לפלסטינים? בחייהם או רכושם", שאל דיין.

"כרגע אין הוכחות לזה אז אי אפשר סתם ככה להעניש אנשים". חברו הוסיף: "פשוט אין לך שום דרך להתמודד עם זה, אתה לא יודע מה הם מדמיינים שעשית. יכול להיות שיש להם תחושת בטן, כיוון לחשוב שאולי עשית משהו, שאיזה שטינקר שלהם אמר משהו".

הכתבה המלאה תשודר הערב (שלישי) בתוכנית "הכל לציטוט" בשעה 21:15 בערוץ 20.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר