"פרשת רצח נוראה"

בית המשפט הרשיע את המחבל ברצח החייל אלמוג שילוני

בית המשפט הרשיע את המחבל נור א-דין אבו חאשיה ברצח החייל, סמל ראשון אלמוג שילוני, בפיגוע הדקירהבתל אביב בשנת 2014: "הסיבה היא מה שהרבנים שלכם עושים באל-אקצה" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
המחבל נור א-דין אבו חאשיה (צילום: פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע הבוקר (רביעי) את המחבל נור א-דין אבו חאשיה ברצח החייל, סמל ראשון אלמוג שילוני, בפיגוע הדקירה ליד תחנת רכבת ההגנה בדרום תל אביב בשנת 2014.

השופטת מרים דיסקים אמרה במהלך הדיון כי זוהי "פרשת רצח נוראה ומכמירת לב". המחבל ביקש לשמוע עוד היום את גזר הדין והעונש המוטל עליו, אך הפרקליטות התנגדה.

אבו חאשיה הודה ברצח, ובמהלך המשפט אמר. "נכון שרצחתי את אלמוג שילוני ורציתי לקחת את נשקו. הסיבה היא מה שהרבנים שלכם עושים באל-אקצה. עכשיו כל האנשים בגדה חושבים את אותה מחשבה".

בכתב האישום נגדו נכתב: "הנאשם נעמד מול המנוח ודקר אותו בבטנו באמצעות הסכין. המנוח נפל על הכביש, ניסה להתגונן באמצעות רגליו, אך הנאשם המשיך ודקר אותו מספר פעמים נוספות. במהלך הדקירות ניסה הנאשם לקחת את נשקו של המנוח אך נכשל בשל התערבותו של אזרח שהגיע למקום והיכה אותו".

ממשפחתו של החייל הי"ד נמסר: "הכאב הוא עצום, האובדן עצום, את אלמוג אי אפשר להחזיר. אנחנו סומכים גם על הפרקליטות וגם על בית המשפט שימצה את הדין. אנחנו בוחרים בחיים ומודים לעם ישראל על התמיכה ועל העידוד, קשה לראות אותו מחייך. לשנות אותו ואת עמדתו לא נוכל. לומר קבל עם ועולם שאנחנו חיים ולא נשברים וזה הניצחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר