הרבנית הפופולרית מהפייסבוק רונית ברש טסה לאומן

הרבנית הפופולרית מהפייסבוק, רונית ברש, שרק לפני שבועות ספורים אושפזה במצב לא טוב, מתאוששת והבוקר בתיעוד שהגיע ל"כיכר השבת" היא נראית בשדה התעופה בדרכה לאומן (ברנז'ה)

הרבנית ברש בשדה התעופה, הבוקר (באדיבות המצלם)

הרבנית הפופולרית מהפייסבוק, רונית ברש, שרק לפני שבועות ספורים אושפזה במצב לא טוב עקב תסחיף נשימתי, מתאוששת והבוקר (רביעי) בתיעוד שהגיע ל"כיכר השבת" היא נראית בשדה התעופה בדרכה לאומן.

הרבנית ברש בשדה התעופה, הבוקר

כזכור, מיד לאחר שחרורה, אמרה הרבנית ברש בראיון ל"כיכר השבת" כי "עברתי ימים לא פשוטים, עברתי בין חיים למוות. ברוך השם. הקב"ה העמיד אותי בניסיון לא פשוט, עם תסחיף ריאה, אשפוז בטיפול נמרץ, כשהרופאים חסרי אמונה, אני האמנתי בעם ישראל, בכם בעצם, שאני אעבור את הכל בשלום".

"היום שוחררתי לביתי תודה להשם ותודה לעם ישראל", ממשיכה הרבנית "ואני חושבת שכל זה קרה בזכות התפילות שלכם ולא בגלל שום דבר אחר. זה המקום להודות לכולם - מהקטן ועד הגדול על התפילות שלכם... הרגשתי כל מילה וכל פסוק שלכם, ראיתי את התפילות פועלות בממש".

הרבנית ברש בראיון ל"כיכר השבת"

הרבנית ברש סיפרה כי "כשהרופאה פגשה אותי בימים הקשים, היא אמרה שאני עדיין תלויה בין חיים למוות. אמרתי לה שהשבוע אני אצא הביתה אבל היא צחקה עליי, אבל אתם הוכחתם אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר