מצלמות האבטחה תיעדו

צפו: כך המחבל הדוקר נמלט בין סמטאות העיר העתיקה

בצל כתב האישום נגד שלושה צעירים שסייעו למחבל שדקר לפני כשבועיים את הרב ישראל לויבן בעיר העתיקה, המשטרה מפרסמת תיעוד ממצלמות האבטחה בו נראה המחבל נמלט מהזירה (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(חטיבת דובר המשטרה)

משטרת ירושלים מפרסמת היום (רביעי) סרטון וידאו ממצלמות האבטחה המתעד את המחבל שדקר לפני כשבועיים את הרב ישראל לויבן בעיר העתיקה נמלט מהזירה.

בתוך כך, פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד שלושה צעירים, בהם קטין בן 17, בגין סיוע לאחר מעשה לעבירת פשע וכן עבירת שיבוש הליכי משפט.

מכתב האישום עולה כי בשעות הערב הגיע מוהנד מוחסתב לעיר העתיקה כדי לבצע פיגוע טרור ולרצוח יהודי. כאשר זיהה אדם בעל חזות חרדית, הוא רץ לעברו עם סכין שלופה ודקר אותו בגבו. לאחר שביצע את המעשה הוא נמלט ובשלב מסוים פנה למאלק חג'אזי, אחד הנאשמים שהיה אותה עת ברחוב, וביקש שיראה לו את הדרך לשער הפרחים. בדרך הוא סיפר לו שביצע פיגוע דקירה ברחוב הגיא.

על פי כתב האישום, חג'אזי השיב שיעזור לו להימלט מהעיר העתיקה ומהשוטרים. הוא הביא אותו למתחם בתים כדי שלא להראות במצלמות הרחוב וכדי לסייע לו לטפל בפצעיו. ובהמשך, יחד עם שני הנאשמים הנוספים, הם לקחו אותו לביתו של אחד מהם, נתנו לו בגדים להחלפה והחביאו אותו כאשר זיהו שוטרים שהתקרבו למקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר