שיתף פעולה בחקירה

עורך הדין מגיב: "המשגיח מכחיש הכל - הוא יילחם על הצדק שלו בבית המשפט"

עורך הדין יהודה פריד שמייצג את המשגיח החשוד בתקיפת קטינות לאורך שנים, טוען כי בניגוד לשמועות, החשוד שיתף פעולה בחקירה. "הוא מכחיש את כל הטענות וילחם על הצדק בבית המשפט" (בארץ)

חיים אבני | כיכר השבת |
עורך הדין יהודה פריד (באדיבות המצולם)

שעות לאחר שהוגש אמש (חמישי) כתב האישום החמור נגד משגיח לשעבר בישיבה בירושלים המאשים אותו בעבירות קשות וחמורות, עורך דינו של החשוד עו"ד יהודה פריד מגיב להאשמות בשיחה עם "כיכר השבת" ואומר כי המשגיח הכחיש את האספקטים הפליליים בכתב האישום.

פריד אומר ל"כיכר השבת" כי "זה עתה קיבלנו את חומר הראיות ואנו נלמד אותו ונגיב בעת שנדרש. מרשנו מכחיש את כל הטענות כנגדו וילחם על הצדק שלו בבית המשפט".

לדבריו: "צר לנו על ההסתה הפרועה שמתנהלת ברשתות כנגדו, במסגרתה מכפישים את משפחתו ומערבים בפרשה זו אנשים שכלל ועיקר אינם קשורים להאשמות נגדו. חורצים את דינו עוד בטרם התחיל המשפט".

המשגיח החשוד (Yonatan Sindel / Flash90)

"מקריאה ראשונית של כתב האישום אני יכול לומר שעולות עובדות שאינן מתיישבות עם ההיגיון הבריא" מוסיף עורך הדין, "כגון העובדה שעל פי טענות המתלוננות לכאורה הוא פגע בהן בעת היותן קטינות וגם לאחר שנישאו. לא ברור כיצד התירו לו כלל ועיקר להיכנס לביתם, כאשר לפי טענתן עצמן הוא פגע בהן קשות בילדותן, וזאת כל עוד סביבתן הקרובה לכאורה אינה מודעת לדברים אלו - ואם מודעת, הדברים תמוהים שבעתיים".

"כך או כך", מוסיף עורך הדין, "הדרך עוד ארוכה ולכל אדם יש את זכות החפות כל עוד לא יוכח אחרת, מרשי כאמור ילחם על זכותו להוציא את הצדק לאור על פי גרסתו".

לטענת עורך הדין, השמועות שטוענות כי המשגיח החשוד שתק בחקירתו אינן נכונות. לדבריו, הוא שיתף פעולה עם החוקרים.

בבקשה שהוגשה הבוקר למעצר עד תום ההליכים נגד המשגיח נכתב כי החשוד קושר את עצמו לחלק מהמקרים, אך פריד מבהיר כי לא מדובר במעשים הנוגעים לחוק הפלילי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר