המלצת הרב בן ארצי: קנו נדל״ן בישראל

יהודים, להמשיך להשקיע בנדל"ן בארץ ישראל, לא להשקיע בחו"ל, טעות חייכם! הורים יהודים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות, סמים, שתייה חריפה והימורים, הם העתיד של ארץ ישראל הקדושה

(באדיבות תאיר נרי)

בורא עולם, מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, אבא של כל העולם, של העולמות למעלה ושל כל העולמות, ממשיך לטהר ולקדש את העולם – את כדור הארץ, ובתוך זמן קצר ביותר יהפוך את כל כדור הארץ לטהור וקדוש. בורא עולם יקדש ויטהר את ארץ ישראל, והיהודים שגרים בארץ ישראל - הם שינהלו את העולם. כל העולם יזדקק לארץ ישראל הקדושה. כל העולם יכרע ברך לבורא עולם - בדור הזה ובזמן הזה!מי שחכם, עיניו בראשו ומבין - יידבק בבורא עולם עכשיו! מי שרוצה לסבול - שיחכה.אנשים לא מבינים מספיק שבורא עולם מדבר איתנו דרך תמונות, דרך ביצועים שעושה על כדור הארץ באמצעות איתני הטבע ובאמצעות סיבוכים וסכסוכים בין מדינות ובתוך עצמן - זה דיבורו של הקדוש-ברוך-הוא, לא רואים אותו ולא ושומעים אותו.

כל מדינה, לא משנה איזו, שתתחכם או שתפעל באינטרס נגד מדינת ישראל, תיהרס כמו סוריה בדיוק, לא פחות, וכל מדינה שתתמוך במדינת ישראל – יהיה לה כלכלה טובה, חיים טובים ושלווים.

בורא עולם אומר לכל המדינות: 'תנסו אותי ותיראו. נגמר הסבל של ארץ ישראל! ארץ ישראל לא תסבול עוד ולא יהיו עוד מלחמות!'

איתני הטבע, אש וחום, רוח, אדמה, מים ושיטפונות, ימשיכו להכות בעוצמה אדירה ולטפל באנשים שעל כדור הארץ. בארץ ישראל הקדושה לא יהיה כלום. תוהו ובוהו, גוג ומגוג וקטסטרופה יהיו בעולם ובארץ ישראל, יהיו שלווה ושקט, הגנה ושמירה, פרנסה טובה, שמחה, שלום ואהבת-חינם.

מדינת ישראל לא צריכה לפחד מאף מדינה, רואים עין בעין, תמונה אחר תמונה, איך הקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על ארץ ישראל הקדושה וכל מי שנוגע בה לרעה – פוגע בו בורא עולם ישירות.

כל עם ישראל חגגו ביום העצמאות והרגישו חופש וחירות! הקדוש-ברוך-הוא נתן לעם ישראל טעימה טובה של חופש וחירות, טעימה של עצמאות. כל עם ישראל היו שמחים בחג העצמאות שהיה יומיים. זו הייתה טעימה של המלכת מלך המשיח בפרהסיה! הייתה הרגשה של מזג אויר טוב ודיבר ריבונו של עולם עם כל יהודי דרך הרוח והאווירה שהייתה באותו היום. אלפי שנים חיכו יהודים ליום הזה שעם ישראל, היהודים, לא יהיו משועבדים לאף מדינה בעולם. בשנת תש"ח (1948) נתן בורא עולם את ארץ ישראל, משנת תש"ח ועד הרגע הזה, מחכָה ארץ הקודש לכל היהודים שיעלו דחוף - בתש"ח נפתחה הגאולה!

בורא עולם אומר ליהודים בגולה לעלות לארץ, ומי שמסובכים עם גויים – לגייר אותם. יהודים בחו"ל יפסיקו לחשוב 'לי זה לא יקרה' – זו אשליה וחבל על חייכם. הקדוש-ברוך-הוא מזעזע את כל כדור הארץ באמצעות איתני הטבע וסיבוכים, בשביל שהיהודים בארץ ישראל יראו את ניסי-הניסים ופלאי-הפלאות שעושה בורא עולם, ובשביל ולהעיר את היהודים בגולה ולנער אותם מהחומר, שיעלו לארץ ישראל.

הקדוש-ברוך-הוא שומר ומגן על ארץ ישראל, הקדוש-ברוך-הוא מפעיל את צבא-הגנה-לישראל בדרך הטובה והנכונה. בישראל יש שפע, הכל טוב, להיות רציניים ושמחים ולא להיות בשאננות. כל יהודי, דתי ושאינו דתי, חייב לשמור על ארץ ישראל הקדושה! אין ליהודים מקום בעולם – רק ארץ ישראל!

כל חברי הכנסת והשרים נבחרו כדי לשמור על ארץ הקודש ועל אחדות עם ישראל, זו הכנה להתגלות מלך המשיח בפרהסיה! בארץ הקודש יש נפט, גז, זהב, ברזל, נחושת, יהלומים - יש הכל!

ככל שעם ישראל יתלכדו ויתאחדו ויקיימו את עשרת הדיברות – כך יהיה להם שפע, לכל אחד ואחד עד בלי די! הקדוש-ברוך-הוא פותח מדי פעם פתחים, חלונות והזדמנויות, כדי שעם ישראל יידבקו בו.

במזרח ירושלים וסביבותיה יש קנוניות של מחבלים. השב"כ והמוסד צריכים לעקור את ה'נחש הראשי', לרסק את ראשו ולא רק את גופו. הם שולחים מתאבדים לפגוע ביהודים בארץ ישראל. השקט הזה הוא לא שלום, זה 'ראש הנחש' של המנהיגים במזרח ירושלים שרוצים להפתיע, חס ושלום - להיות ערניים.

החמאס ממשיך לחפור מנהרות לארץ ישראל. מחשבתו העיקרית – בסיסים צבאיים ובמקביל גם ליישובים. יש להם עוד מנהרה ארוכה מאוד, בתוך שטח ישראל, שנמצאת הרבה בתוך עומק ישראל, מהרצועה לכיוון מזרח מדינת ישראל. הם חופרים גם לכיוון מדבר סיני. החמאס עובד בשקט, פוחד פחד מוות מדאע"ש שיהרוס להם הכל. כולם בפאניקה ברצועת עזה.

אבו מאזן לא מעניין אותו כלום. לא אכפת לו מרצועה עזה ולא רוצה את רצועת עזה, כי אי אפשר להנהיג אותה, הכל שם מערבולת.

ברצועת עזה עוד תהיה מהפיכה וילחמו זה נגד זה כי כל אחד רוצה להיות מנהיג.

לבנון מסוכסכים עם עצמם ומלאים פליטים, הם כאילו עם 'מודרני'.

נסראללה וחיזבאללה רוצים להרוס ולרמוס את כל לבנון, כדי לשלוט בלבנון וכדי שיהיה להם גשר עם איראן. הם ייהרסו מיום ליום ויפלו לתהום.

סוריה תימחק לגמרי מעל פני כדור הארץ. זו נקמתו של בורא עולם על שעינו באכזריות ורצחו את חיילי צה"ל במלחמת יום כיפור ובמלחמות נוספות, אכזריות שעד היום הזה לא עולָה על הדעת.

איראן מביאה משלוח תחמושת. צבא-הגנה-לישראל ערני ועוקב אחרי כל תזוזה מכיוון איראן וסוריה לחיזבאללה.

בתורכיה דאע"ש חוגג. ארדואן פוחד שיהרגו אותו ואת משפחתו ורוצה שישראל תתמוך בו ותעזור לו. דאע"ש אוכל גם את תורכיה. לא להאמין לארדואן ולתורכיה, ולא להתעסק איתם! דאע"ששולט בארדואן ובהנהגת תורכיה - השב"כ והמוסד חכמים ויודעים הכל.

ירדן על כף הקלע, מחכה לבחירות בארה"ב - לא יעזור לה כלום, תמשיך לחכות עד שתחרב עם הפליטים.

בארה"ב, לנשיא שיעלה ייקח זמן עד שיאזן את ארה"ב, הלוואי ויצליח, עד אז ירדן תיהרס. הקדוש-ברוך-הוא, לב מלך ביד ה' – יבחר נשיא בארה"ב שיאהב רק את היהודים שבארץ ישראל! והיהודים שבארה"ב יסתבכו איתו.

עיראקהרוסה לגמרי, אין לה גב ואין לה בסיס.

מצרים במצב קשה ביותר, סיסי עובד בשקט ומוחק את מי שמפריע בלי תקשורת. אין שם שקט, דאע"ש, החמאס והמוסלמים הקיצוניים, ממשיכים בכל הכוח לנסות להפיל את משטר מצרים, אם ייפול - יהיה שם כמו בסוריה בדיוק.

לארץ ישראל יש כוח שאין לאף מדינה בעולם - הקדוש-ברוך-הוא נלחם בארץ ישראל ומגן עליה! כל הפטנטים, ההמצאות והטכנולוגיה המתקדמת - הכל בא מיהודים. ארץ ישראל לא צריכה לפחד מאף מדינה בעולם.

כל אנשי הצווארון הלבן הבכירים, דתיים ולא דתיים, גנבים, אנשי זימה ושוחד, אנשים החיים על גבם של אחרים - יבואו למשפט לא קל. יעשו תשובה שלמה מול בורא עולם – יקל מעליהם חלק גדול ממעשיהם. לא יעשו תשובה – יגלה אותם במערומיהם, מול התקשורת בארץ ובעולם.

יהודים, להמשיך להשקיע בנדל"ן בארץ ישראל, לא להשקיע בחו"ל, טעות חייכם!

הורים יהודים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות, סמים, שתייה חריפה והימורים, הם העתיד של ארץ ישראל הקדושה.

עם ישראל, צריכים להיות וותרנים זה לזה, מי שמוותר הוא תורֶן ומי שעקשן – שוקע. המרירות מוסיפה מרירות, השמחה מוסיפה שמחה! צריך להפוך מרע לטוב, משנאה לאהבה, מגאווה לענווה ומשנאת חינם לאהבת חינם - זה מה שרוצה מאתנו הקדוש-ברוך-הוא, זו תהיה הזכות להיות במעגל הראשון! הרבה חסד בעם ישראל, אהבת חינם, שמחה וקיום עשרת הדיברות – הם הכוח והחיים הטובים בארץ ישראל.

מאז פסח, בכל יום שעובר, נפתחת הדרך של הגאולה! נפתחת הדרך להמלכת מלך המשיח בפרהסיה! משיח פועל ועובד ואשרי המאמין. מי שמאמין, ידבר ויפרסם – יהיה במעגל הראשון. מי שיגיד זה לא הזמן - רחמי שמיים עליו. משיח בדרך להתגלות בפרהסיה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר