אי נוחות בעיריית י-ם

"סגן ראש העיר"; מדוע קלרמן לא מפנה את הלשכה לפינדרוס?

ישראל קלרמן, סגן ראש עיריית ירושלים היוצא, מתמהמה בפינוי לשכת סגן ראש העיר לטובת מחליפו ברוטציה יצחק פינדרוס. גורמים בעירייה: "חבל לגרום לסתם עוגמת נפש ואי נעימות" (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פינדרוס וקלרמן (צילומים: באדיבות המצלם, שמואל דריי)

חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם סיעת 'דגל התורה' יצחק פינדרוס נכנס הבוקר (ראשון) לתפקידו כסגן וממלא מקום ראש העיר, זאת במסגרת הרוטציה הפנימית בסיעה הליטאית, במקומו של חבר המועצה ישראל קלרמן.

לפי המתבקש, קלרמן היה אמור לפנות עד הבוקר את לשכת סגן ראש העיר לטובת הסגן החדש יצחק פינדרוס, אך לפי דיווחים שהגיעו ל"כיכר השבת", הדבר לא קרה.

נכון להבוקר, בעוד הסגן החדש יצא לסיור ראשון ברובע המוסלמי בעיר, בסביבת קלרמן לא החלו בפינוי הלשכה ואף לא יצרו קשר עם פינדרוס לצורך העברת הלשכה.

גורמים בעירייה מציינים כי קלרמן ביקש להמשיך לשמש סגן בתואר אך כמובן אין זה אומר שפינדרוס ישאר בלשכה של חבר מועצה פשוט.

עוד מוסיפים גורמים בעירייה כי אין שום סיבה לדחות את העברת הלשכה ולגרום לאי נעימות סביב הנושא. "חבל שסתם גורמים לעיכוב", אומרים הגורמים ומוסיפים: "הרי קלרמן ולשכתו יודעים שבסופו של דבר ייאלצו לפנות את הלשכה לטובת פינדרוס אז חבל לגרום לסתם עוגמת נפש ואי נעימות".

"מדוע לא לעשות את זה בזמן?", הם תוהים. לדבריהם, בנתיים נאלץ פינדרוס להישאר בלשכתו הקטנה בבניין 4 בעירייה שם אין מקום לכל הצוות שנכנס כעת לפעול.

פנינו ללשכתו של קלרמן כדי לשמוע בשל מה ההתמהמהות בפינוי הלשכה, אך תגובתם לא התקבלה.

סגן ראש העיר יצחק פינדרוס לא הגיב לכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר