המבצע הגדול מול דאע"ש

א-רקה, בירת הטרור בסוריה, צפויה למתקפה עזה. כל הפרטים

כוחות צבא מערביים - וערביים - נערכים לקרב מכריע מול דאע"ש בבירתו א-רקה, העיר הסורית בו מרוכזים מיטב כוחותיו (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בצפון-מזרח סוריה, בעיר א-רקה, נערכים כוחות צבא רבים מאד של מדינות מערביות וערביות שהחליטו להכות בארגון הטרור 'דאע"ש' בעיר בו הוא שולט באופן מוחלט ומשם נשלחים פקודותיו לאנשיו בחזיתות נוספות - כך לפי דיווחים גוברים והולכים ביממה האחרונה.

לפי הידיעות, הופצו מנשרים בקרב האזרחים באיזור, בהמלצה להתפנות מהעיר כדי שיפגעו מינימים חפים מפשע במתקפה הצפויה. כמו כן, מדווח עיתון ה'אינדיפנדנט' הבריטי, כי כבר הוכרז מצב חירום במקום וכוחות של דאע"ש נמצאים בלחץ ונערכים בהתאם.

גם התארגנות של כוחות כורדיים הלוחמים באומץ כבר זמן רב נגד דאע"ש, צפויה להשתתף במערכה הגורלית. דובר מטעמם סירב לאשר את הידיעות, אך מסר כי "מבצע יכול להתרחש בכל מקום, גם בריכוזי דאע"ש אחרים".

שליחו של נשיא ארה"ב ברק אובמה גם רמז כי בשבועות ובחודשים הקרובים יחל 'מבצע לחץ' נרחב נגד הארגון במעוזו שבא-רקה.

בתגובה, דובר דאעש מוחומד אל-עדנאני פרסם אתמול קלטת שמע בה קרא לתומכי הארגון ופעיליו באירופה ובארצות הברית לבצע פיגועים בחודש הרמדאן המתקרב: "רמדאן הוא חודש של הסתערות וג'יהאד. מקומכם הוא לגרש את הצלבנים ולהפחיד אותם עד שכל אחד מהם יפחד מהשכן שלו. אין ביניהם חפים מפשע. אל תבדילו בין גבר לבין אישה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר