נתניהו מתייחס לפיטורי יעלון: "אני מציע להיפטר מהבכי והנהי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לביקורת הציבורית על הדחתו של יעלון: "אני שומע את הקולות בתקשורת, שומע את הקולות של ההלקאה העצמית. אני מציע להיפטר מהבכי והנהי" (חדשות, בארץ)

(צילום: עפר מאיר - YNET. תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לביקורת הציבורית שהוטחה נגדו לאחר הדחתו של שר הביטחון משה בוגי יעלון, ובמסיבת עיתונאים שערך הערב (ראשון) עם ראש ממשלת צ'כיה אמר כי "אני שומע את הקולות בתקשורת, שומע את הקולות של ההלקאה העצמית, ניסיונות ההפחדה והדכדוך. אני מציע להיפטר מהבכי והנהי".

נתניהו הוסיף "אני דואג לעתיד של המדינה. אני הוכחתי את זה. בפוליטיקה אומרים הרבה דברים. אני ממעיט לומר דברים, ודאי לא ברמה האישית. אנשים בולעים אחר כך דברים שאמרו. אני לא עוסק במילים, אני עוסק במעשים. בשנים שאני ראש ממשלה.

"אני שלחמתי כקצין וחייל בסיירת מטכ"ל ונכנסתי לאש הקרב וגם ונפצעתי - אני דואג לביטחון ישראל. בסוף ראש הממשלה מוביל את המערכות יחד עם שר הביטחון והרמטכ"ל, וכנראה שעשיתי עבודה לא רעה. אני מנהל מדיניות אחראית, תקיפה, מושכלת שמטרתה לשמור על ביטחון ישראל וגם לקדם מהלכי שלום ויוזמות באזור".

מוקדם יותר נפרד שר הביטחון היוצא משה יעלון מפורום המטכ"ל בקריה בתל אביב ובנאום שמסר אמר "תזכרו: צבא צריך לנצח, אבל צריך להישאר בני אדם. גם אחרי הקרב או הפעולה או המלחמה צריך לשמור על הערכים שלנו ולהישאר בני אדם. אני סומך עליכם שתמשיכו להוביל ולנצח. כאן יושבת חומת המגן הביטחונית, ואני רוצה להביע תודה והערכה רבה לכולכם. אישית, ובשם כל עם ישראל.

"אתם מביאים למציאות ביטחונית שמאפשרת לישראל לשגשג. הפורום הזה יכול להשתבח בהישגים שמביאים את ישראל ליציבות ביטחונית יחסית. זה נובע מכך שיושבת כאן חבורה שקולה ואחראית בהובלת הרמטכ"ל שמשתמשת בכוח באופן מושכל. האיומים לא תמו ולכן הפורום הזה לא יהיה מובטל בשנים הקרובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר