צפו בתיעוד

בלב תל אביב: שוטרים, עובד ערבי ומכות

בשעות הצהריים, ברחוב אבן גבירול בתל אביב, הותקף מיוסם אבו אל קיעאן באלימות בידי מספר שוטרים לבושים אזרחית, לאחר שלא נשא על עצמו תעודת זהות. מח"ש פתחה בחקירת המקרה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה, מתוך ynet)

בשעות הצהריים אמש (ראשון) ברחוב אבן גבירול בתל אביב, הותקף מיוסם אבו אל קיעאן באלימות בידי מספר שוטרים לבושים אזרחית, נעצר ובהוראת בית המשפט שוחרר לפנות בוקר.

אבו אל קיאען העובד ב"סופר יודה", הותקף על ידי שני שוטרים לבושים אזרחית, לאחר שלא הציג בפניהם תעודת זהות, שלטענתו הייתה בתוך החנות.

בשל המכות שחטף מהשוטרים הוא אושפז בבית החולים 'איכילוב' בעיר. המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בחקירת האירוע.

בדיון שלא בנוכחותו בבית משפט השלום בעיר כי על המשטרה לשחררו למעצר בית עד השעה 7:00 בבוקר, לאחר שימסור בפני החוקרים את גרסתו. לפנות בוקר, הוא שוחרר והורחק מתל אביב למשך שבעה ימים.

קובי כהן, המעסיק, סיפר כי שני שוטרים סמויים ביקשו ממנו להזדהות, הוא בי'ש מהם להזדהות קודם לאחר שלא הציגו תעודה כי הם שוטרים. הם בתגובה הזמינו תגבורת וכשהשוטרים הנוספים הגיעו, הם החלו להכות אותו.

ב-ynet הביאו את גרסתו של העובד כפי שסיפר לעורך דינו "הייתי באמצע עבודה ושני אנשים בלבוש אזרחי ביקשו ממני להזדהות. לא הייתה לי תעודת זהות היא הייתה בתוך הסופר. הם עצמם לא היו עם מדים של שוטרים. פתאום קפצו עלי בלשים ומג"בניקים. זה היה משפיל. בחיים לא חוויתי דבר כזה. לא האמנתי שבאמצע תל אביב אעבור כזה אירוע".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "לאור גל פיגועי הטרור, ובאופן כללי כחלק ממשימות ביטחון הפנים, משטרת ישראל פועלת בנחישות לאיתור וסילוק שוהים בלתי חוקיים מרחבי המדינה למען ביטחון הציבור. מתחקור ראשוני עולה כי לוחמי מג"ב זיהו צעיר שעורר את חשדם וביקשו ממנו להזדהות. החשוד סירב להזדהות תוך שהוא מגדף ותוקף את השוטרים ואף נושך את אחד מהם. על מנת לבצע את המעצר, נאלצו השוטרים להשתמש בכח בעוד החשוד ממשיך לתקוף באלימות את השוטרים".

עוד נמסר מהמשטרה כי "כתוצאה מעוצמת האלימות שהופנתה כלפיהם פונו שני שוטרים לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב כשהם סובלים מחבלות ונשיכות. יחד עם זאת, בהתאם לנוהלי המשטרה וכמקובל באירועים בהם נאלצים שוטרים להשתמש בכוח לצורך ביצוע תפקידם, כלל החומר ישלח לבחינת המחלקה לחקירות שוטרים. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות כנגד כל מי שמסכן את חיי האזרחים בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר