יד לאחים מזהיר:

בשבוע הקרוב - קמפיין מיסיונרי נרחב באיזור ירושלים והמרכז

ממידע פנימי שהגיע ליד לאחים עולה כי קבוצות מיסיונריות, שחלקן הגיעו במיוחד מחו"ל, יפשטו במהלך השבוע על אזור ירושלים והמרכז עם שילוט מאחז עיניים וחלוקת חומר מיסיונרי רב, במטרה להביא להמרת דתם של יהודים תמימים (שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
מיסיונרים בדרך. תמונה שמתעדת את תחילת הקמפיין המיסיונרי המתגלגל. (צילום: יחצ.)

בארגון מבקשים: אם ראיתם מיסיונרים, אנא הזהירו את הציבור ובמקביל פנו למוקד החירום שלנו וצוותים של פעילים בכוננות יישלחו למקום באופן מידי.

ארגון יד לאחים העומד בחזית בכל ימות השנה מול כתות המיסיון בישראל, מזהיר את הציבור מפני מסע שמד מיסיונרי רחב היקף שיערך בשבוע הקרוב.

המסע מתנהל על ידי המיסיונרים של כת "היהודים המשיחיים" באזורים מרכזיים בארץ במטרה להביא להמרת דתם של כמה שיותר יהודים לנצרות.

המידע על הקמפיין הגיע ליד לאחים מאנשים שנמצאים בקהילות המיסיונריות ברחבי הארץ. אנשים אלו נמצאים בתהליכים של יציאה מהכת, וראו צורך לידע את יד לאחים על הקמפיין המתרגש ובא.

המידע הבדוק מעלה כי במסגרת הקמפיין, יפיצו קבוצות מיסיונריות, חלקן מחו"ל, חומרי תעמולה למכביר לעוברים ושבים במוקדים הומי אדם, כשהם יעמדו גם בצמתים ובגשרים הניצבים על כבישים מרכזיים ויפרשו שלטים שימקדו אליהם תשומת לב עם מסרים מיסיונרים נוצריים מובהקים.

הקמפיין המיסיונרי יתמקד באזור ירושלים וערי המרכז כבית שמש, מודיעין, לוד ורחובות, כמו גם את צירי התנועה המרכזיים- כביש 3 וכביש 443 ועוד.

במקביל לשטיפת המוח שנעשית בראש כל חוצות, צוותי טלמרקטינג מיסיונריים יוצרים קשר טלפוני עם אנשים ומנסים לשווק להם חומר מיסיונרי מסוכן.

ביד לאחים קוראים לציבור שנתקל בפעילות המיסיונרית להזהיר את העוברים ושבים מפניהם וליצור קשר מידי עם מוקד החירום של יד לאחים כדי שפעילי הארגון המוכנים בצוותים מתוגברים, יקדמו את פניהם בכל מקום שאליו יגיעו.

בארגון מדגישים כי מוקד החירום שמספרו 1800-620-640 זמין 24 שעות ביממה לכל קריאה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר