צפו בתיעוד

סוכל פיגוע דקירה צפונית לירושלים

מחבלת ערביה הגיעה בצהריים למחסום ראס בידו, לא נענתה לקריאות לעצור וכשהתקרבה ללוחמים שלפה סכין. הלוחמים ביצעו לעברה ירי מדויק והיא חוסלה. לא היו נפגעים לכוחותינו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
לוחמי מג"ב במחסום, הים (צילום: דוברות המשטרה)

מחבלת ערביה נורתה בצהריים (שני) צפונית לירושלים לאחר שניסתה לדקור לוחם משמר הגבול שעמד במחסום, מותה נקבע במותם, לא היו נפגעים לכוחותינו.

סמוך לשעה 14:30 הגיעה המחבלת למחסום ראס בידו (צפונית לירושלים סמוך לגבעת זאב) ועוררה את חשדם של הלוחמים, שקראו לה לעצור והחלו לבצע נוהל מעצר חשוד שכלל ירי באוויר.

המחבלת המשיכה להתקדם במהירות לעבר הלוחמים וכשהגיעה לטווח קרוב, שלפה מתיקה סכין והניפה אותו. הלוחמים שהבינו כי מדובר במחבלת שמעוניינת לבצע פיגוע, ביצעו לעברה ירי מדויק והיא נוטרלה. בחסדי שמים לא היו נפגעים לכוחותינו.

פרמנדיק קבע את מותה של המחבלת במקום.

הסכין שהניפה המחבלת (צילום: דוברות המשטרה)

רס"ר נ' מפקד המעבר ציין: "הבנתי מיד שמדובר בפיגוע, ערנות הלוחמים שהיו לצידי ללא ספק הצילה את חיי הלוחם שהיה לצידי".

מפקד הגדוד הצפוני של מג"ב עוטף ירושלים ציין כי "תגובה מהירה, נחושה ומקצועית של הלוחמים הביאה לסיומו של האירוע באופן הזה וללא נפגעים מכוחותינו".

המפקד הוסיף ואמר כי "לא פעם אנו עדים שהשוטרים והלוחמים מהווים חומת המגן האחרונה לפני הפגיעה באזרחים ובחפים מפשע. אנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת למנוע מאותם גורמי טרור להפר את שגרת החיים של אזרחי מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר