איזה נס

לוחמי האש שלפו את הנהגת והעץ קרס על רכבה • צפו

לוחמי אש שהוזעקו לטפל בקריסת עץ על כבלי חשמל, זיהו כי עץ סמוך עומד לקרוס על רכב שחלף ברחוב, הם מיהרו לשלוף את הנהגת וכעבור שניות ספורות קרס העץ הכבד על רכבה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
העץ שקרס על הרכב (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

לוחמי אש הוזעקו בצהריים (שני) לטיפול במקרה של קריסת עץ על כבלי חשמל ברחוב אסתר המלכה בירושלים ובחסדי שמים הצליחו להציל נהגת שעץ סמוך קרס על רכבה.

תוך כדי שהלוחמים החלו בפעולות להסרת העץ, הם שמעו חריקות מעץ נוסף שהיה בסמוך. הצוות, בפיקודו של רס"ל מתי דניאל הבחינו כי העץ נוטה ליפול על רכב בו נמצאת נהגת בנסיעה.

תוך כדי סיכון עצמי, רצו הלוחמים אל הרכב, הוציאו במהירות את האישה ושניות ספורות לאחר מכן נפל העץ הכבד על גג הרכב - בדיוק במקום בו ישבה הנהגת קודם לכן, שחולצה בסיוע הלוחמים ללא פגע.

רב כבאי שלום רמתי, לוחם האש שחילץ את הנהגת שניות לפני שקרס על רכבה העץ, סיפר כי "הגענו לרחוב אסתר המלכה בעקבות קריסת עץ על רכבים וכבלי חשמל 'חיים', תוך כדי טיפול בעץ שקרס, שמעתי והבחנתי שהעץ שנמצא לידי מתחיל לקרוס לכיוונה של נהגת שעברה ברחוב.

"זינקתי במהירות לעברה, שלפתי אותה מהרכב, ושניה או שתיים אחרי שהוצאתי אותה, קרס העץ הכבד בעוצמה על הרכב בדיוק היכן שישבה הנהגת, אני שמח שהצלחתי ברגע האחרון למנוע פגיעה קשה בגברת שנהגה ברכב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר