"מאחל שהכל יסתיים בטוב"

אלי ישי: חקירת דרעי גרמה נזק לתנועת ש"ס

אלי ישי התייחס לחקירה המתנהלת נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי וטוען כי "פונים אליי רבים מבכירי ש"ס וגם רבנים ומדברים על השקט שהיה בתקופתי". קריספל: "ש"ס בתקופתו הייתה בשיתוק מוחלט" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואלי ישי (צילום;: פלאש 90)

יו"ר מפלגת הימין 'יחד' אלי ישי התייחס הבוקר (שלישי) לחקירה המתנהלת נגד יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי. בראיון לגלי צה"ל טען ישי כי רבנים ובכירים בש"ס פונים אליו בכדי לדבר על התקופה השקטה שהייתה כשהוא שימש כיו"ר ש"ס והתבטא כי החקירה גרמה נזק לש"ס.

מהתפקוד של תנועת ש"ס בממשלה אתה מרוצה? נשאל ישי והגיב: "אני לא אתן ציון לש"ס, אתה לא תתפלא מכך".

בהמשך הוסיף: "פונים אליי רבים מבכירי ש"ס וגם רבנים ומדברים על השקט שהיה בתקופתי, ואמרתי להם שאני לא נכנס לסוגיה הזו".

ישי הדגיש כי לא פנו אליו שיחזור למפלגה והוסיף כי הוא מאחל לדרעי "שהכל יסתיים בטוב. זה לא סוד שיש יריבות פוליטית בנינו, אבל אין לי כוונה להתייחס לסוגיה הזו".

המפלגה ניזוקה בגלל הסיפור הזה? "זה ברור לכולם. אבל אני לא רוצה להתייחס לסוגיה הזו".

סגן ראש עיריית אלעד צוריאל קריספל הגיב לדבריו של ישי וכתב בטוויטר: "צודק ללא ספק. היה שקט, כאשר מפעל חיים דמם לחלוטין והיה ללא עבודה 13 שנה היה שקט צורם, תנועת שס בתקופתו הייתה בשיתוק מוחלט".

בהמשך הראיון התייחס ישי על דרישת השר נפתלי בנט למנות מזכיר צבאי לחברי הקבינט אמר ישי: "לא צריך להצמיד מזכיר צבאי, אין לדבר סוף, קבעו כללים קבועים גם בתקנות הממשלה, מקווים שעושים זאת ואם לא זה חמור מאוד".

ישי התייחס להדחת בוגי יעלון ומינוי איווט ליברמן לתפקיד שר הביטחון: "אני סובר שנתניהו שגה בהתנהלות ובחלטה שלו להעביר את בוגי מתפקידו, בוגי הוא איש מקצועי וערכי, אני לא מסכים עם כל מה שהוא אמר, כמו שאני לא מסכים עם איווט שהוא בעד לחלק את ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר