מה אוכלים היום?

5 מתכונים לארוחות מחממות ביום קר

מזג אוויר ישראלי, כמו מזג אוויר ישראלי, מעניק לנו בהפתעה גמורה יום 'חורפי' בכמתנת פרידה מהאביב. אז מה אוכלים היום? הנה 5 מתכונים מחממים ליום קר (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |

אורז מקסיקני ומגוון ירקות בסיר אחד

זמן הכנה: 15 דקות | פרווה

תבשיל פיקנטי חם ומנחם של אורז אדום ומגוון ירקות שמתבשלים יחד בסיר אחד - כן, גם האורז! אגב, תוכלו להחליף את האורז הלבן באורז חום ולהפוך את התבשיל הנהדר הזה לבריא.

למתכון

גיבץ' - תבשיל קישואים ברוטב עגבניות

זמן הכנה: 20 דקות | פרווה

כשמבטאים את שם התבשיל בקול, זה נשמע יותר כמו קוועצ', וגם עלול להיראות ככה, אבל התוצאה משובחת וטעימה כל כך שאפשר להתעלם בקלות מכל השאר. תבשיל קישואים ברוטב עגבניות. מלבד העובדה שזו מנה בריאה ומזינה, המטבח שלכם יתמלא בריח נוסטלגי, כאילו אמא עומדת ומבשלת כאן. תכינו את הלחם.

למתכון

תבשיל קבב עם תפוחי אדמה ופטריות ברוטב עגבניות

זמן הכנה: 30 דקות | בשרי

צריכים להעמיד ארוחה חמה ומשביעה אבל אין לכם זמן ועצבים לבלות את כל שעות הפנאי הלא-פנויות שלכם במטבח? זה בשבילכם: מתכון לתבשיל קבב עם תפוחי אדמה ופטריות ברוטב עגבניות. מנה שנראית מושקעת, ובפועל - כמעט לא דורשת השקעה.

למתכון

פסטה פנה ברוטב עגבניות פיקנטי - אל ארביאטה

זמן הכנה: 30 דקות | פרווה

פנה היא פסטה בשרנית, קצרה וחלולה ובשל צורתה הייחודית, הרוטב נתפס בה היטב, ולכן היא מתאימה לתבשיל מחמם, וכאן היא מגיעה ברוטב עגבניות פיקנטי - או כמו שהאיטלקים קוראים לזה: רוטב אל ארביאטה.

למתכון

עוף מבושל עם עגבניות ועשבי תיבול

זמן הכנה: 20 דקות | בשרי

בגדול, זו מנה מקטגוריית "לגזור ולשמור". כל אחד צריך לדעת להכין מנת עוף ראויה לארוחה המשפחתית. הנה מתכון בסיסי לתבשיל עוף עסיסי וטעים המבושל היטב ברוטב עגבניות ועשבי תיבול.

למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר