ראשי הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים נפגשו עם שגריר ישראל באו"ם דני דנון

במהלך פגישתם הודו לו על פעילותו בעבר למען הוועד בעת תפקידיו בכנסת ובממשלה וסיכמו על המשך שיתוף הפעולה. השגריר דנון התחייב להמשיך לסייע ולהילחם למען הר הזיתים (שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
ביקור אצל השגריר דני דנון. (צילום: יחצ)

ראשי הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים אברהם ומנחם לובינסקי נפגשו עם שגריר ישראל באו"ם דני דנון וסיכמו להמשיך ולקיים שיתופי פעולה למען ביטחון הר הזיתים.

ראשי הוועד קיימו ישיבה ממושכת ופגישת עבודה אצל שגריר ישראל באו"ם מר דני דנון בלשכתו שממוקמת במנהטן שבארה"ב כאשר לפגישה הצטרף גם חבר הוועד פסח לרנר.

דני דנון שכיהן כשר וחבר כנסת, היה אחד מידידיה הבולטים של הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים.

במסגרת פעילותו למען הר הזיתים השתתף דנון בדיונים וישיבות, הגיע לסיורים בהר הזיתים והיטה אוזן לכל בקשה של הוועד כשהוא מדגיש את מחויבותו להר הזיתים.

במהלך פגישתם במנהטן הודו ראשי הוועד לשגריר באו"ם על כל פעילותיו למען הר הזיתים במהלך תקופת פעילותו בכנסת ובממשלה.

ראשי הוועד אף עדכנו את דני דנון על פעילויות הוועד שבוצעו בשנה האחרונה, כשהשגריר עודכן בהתפתחויות כולל קידום הקמת מרכז מבקרים.

השגריר דנון התחייב להמשיך לסייע ולהילחם למען הר הזיתים כאשר בין היתר ציין את כוונתו להלחם בהחלטת אונסקו שהגדירה את מקומות הקדושים כמו הכותל הר הבית והר הזיתים כמקום קדוש למוסלמים מבלי אזכור המורשת היהודית. שגריר ישראל באו"ם ביקש להתעדכן בכל ההתפתחויות בהר הזיתים והודיע כי ימשיך לסייע לוועד בפעילות למען הר הזיתים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר