אל תחכו לרגע האחרון

נותרו ימים אחרונים להצטרפות להגרלת המכירה הסינית של "איחוד הצלה"

מצילים חיים ומרוויחים: פחות משבוע ימים נותרו להגרלת הענק של המכירה הסינית שעל ידיי ארגון "איחוד הצלה" כאשר אלפים רבים כבר הצטרפו להגרלה הגדולה והייחודית, בה יזכו במוצרים יקרי ערך ובפרסים מיוחדים • לא תתקיים דחייה לתאריך ההצטרפות (שיווקי)

חוברת המכירה הסינית. (צילום: יחצ)

מצילים חיים ומרוויחים: פחות משבוע ימים נותרו להגרלת הענק של המכירה הסינית שעל ידי ארגון "איחוד הצלה" כאשר אלפים רבים כבר הצטרפו להגרלה הגדולה והייחודית, בה יזכו במוצרים יקרי ערך ובפרסים מיוחדים.

בין הפרסים: חבילת שיפוץ הבית וריהוט שוברת שיא, רכב מיצובישי אאוטלנדר 2016, פלוס מוצרי 'תוספות' שמשלימות את חוויית הזכיה, ובכך נהיו שותפים במצוה הגדולה שזו היא הזכות של כל המשתתפים, ליטול חלק בפרויקט הצלת חיים האדיר של "איחוד הצלה".

מוקד המכירה הסינית הפועל סביב השעון בימים אלו בצוות מתוגבר, ייסגר סופית ביום שלישי הבא כ"ג אייר, תוך הדגשה שלא תתקיים כל דחייה בתאריך, לכן כדאי להזדרז, כי לא נותרו עוד הרבה שניות.

פרויקט המכירה הסינית רחב ההיקף למען פעילות הקודש של הצלת חיי אדם על ידי מתנדבי "איחוד הצלה" בכל רחבי הארץ יצא לדרך לאור קריאת גדולי ישראל שליט"א בנושא חשוב וחיוני כל כך, כאשר אחת ממטרותיו העיקריות היא יישום 'יעד 120', במסגרתו מגיעים מתנדבים, רופאים פראמדיקים וחובשים למקום הקריאה בתוך פחות מ-120 שניות, זמן קצר ביותר שמביא להצלת חיים רבים.

בהנהלת "איחוד הצלה" מציינים כי "יעד '120 שניות' הינו יעד כביר שעלותו עשרות מילוני שקלים בשנה. ההשקעה היא עצומה, אך למרות זאת אנו נחושים להמשיך ביעד זה למען הצלת חיי אדם. הזריזות והמהירות היא חיונית להצלת חיים ואותה חרטנו על דגלנו. המשתתפים בפרויקט המבורך נעשים שותפים למשימה העליונה של הצלת חיים במהירות ובכל מקום".

כל שנייה יקרה ומצילת חיים: אז התקשרו עכשיו למוקד המכירה הסינית והצילו חיים 077-362-1221

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר