מאות מנהלים מהמגזר החרדי והדתי השתתפו בוועידה הכלכלית הראשונה למנהלים של בנק מרכנתיל

הוועידה שהתקיימה תחת הכותרת "מנהלים הצלחה – ניהול חכם בעידן של מהפכות", נערכה במלון סיטי טאוואר ברמת גן. שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל: "למול הרגולצייה נדרש מענה פיננסי של בנקאים שמכירים ומבינים את המוסדות החרדיים" (שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל. (צילום: מיקי לנגנטל)

מאות מנהלי עמותות, ארגונים ומוסדות מהמגזר החרדי והדתי השתתפו היום בוועידה הכלכלית הראשונה למנהלים שיזמו בנק מרכנתיל, פירמת רואי החשבון 'זיו האפט BDO' והחטיבה הפיננסית בחברת 'הירשוביץ פתרונות'.

הוועידה שהתקיימה תחת הכותרת "מנהלים הצלחה – ניהול חכם בעידן של מהפכות" נערכה במלון סיטי טאוואר ברמת גן.

התנהלות נבונה מול הרגולציה

מנכ"ל מרכנתיל, מר שוקי בורשטיין הודה למנהלים על השתתפותם בוועידה וציין לחיוב את הרצון של כלל המנהלים לפתור את הסוגיות הפיננסיות בשקיפות ובהתאם לרגולציה, משום שפעילות תקינה מאפשרת צמיחה טובה ומאידך, מונעת קשיים בעתיד.

"החיבור שלנו עם המוסדות והלקוחות החרדיים, באמצעות מרכז העסקים למוסדות וארגונים וכן באמצעות סניפי הבנק המתמחים גם הם בפעילות זו מאפשרים מתן פתרונות ומענה לצרכים שהולכים ומתפתחים בקהילה שנמצאת בצמיחה מתמדת. אצלנו במרכנתיל הדברים נעשים תוך מתן שירות אישי, שיתוף פעולה מתמיד ותפירת חליפות המתאימות לצרכי כל לקוח ולקוח".

ה'זבולון' שתמוך ב'יששכר'

ר' חיים הולצברג מנהל המרכז לעסקים ולמוסדות חרדיים ציין כי העמותות במגזר הדתי והחרדי נמצאות בצמיחה מתמדת.

לדבריו, "העבודה מול העמותות דורשת מומחיות רבה, וזו הסיבה שהובילה אותנו במרכנתיל להקים את המרכז לעסקים ולמוסדות חרדיים. המרכז לארגונים ומוסדות בבנק מנהל כיום בהצלחה ובהבנה רבה את חשבונותיהן של אלפי עמותות".

הולצברג הדגיש את נקודות החוזקה שעל מנהלי העמותות להקפיד עליהן כמו ניהול תקין ושמירה על המוניטין של העמותות.

בכל הנוגע למתן אשראי לעמותות וארגונים, ציין הולצברג כי במרכנתיל יודעים להתאים חבילות פיננסיות על פי צרכי העמותות.

"כאן באה המומחיות של הבנקאים במרכז לעסקים ולמוסדות שלנו, שיודעים להתאים את המוצרים הפיננסים המתאימים לכל גוף, ללוות אותם בכל צעד ובעיקר לתכנן נכון את התקציב – גם מול תרומות או תקציבים ממשלתיים", אמר וסיפר כי "בהתאמה נכונה של המוצרים הפיננסים יכולים המוסדות לחסוך לאורך שנים עלויות רבות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר