מרפאות מאוחדת נערכות בכוחות מתוגברים לקראת הילולת הרשב"י במירון

מאוחדת תחלק בהר מירון למעלה מ-120,000 עלוני מידע עם כללי בטיחות הנדרשים ביום ל"ג בעומר לזהירות מכוויות , התייבשות , נפילות ועוד. במרפאות מאוחדת בערי הצפון יינתנו מגוון שערותי הרפואה ללקוחות שידרשו לבדיקה וטיפול רפואי (שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יחצ)

במרפאות מאוחדת בצפון נערכים לטפל בלקוחות שיזדקקו לטיפול רפואי בעת ביקורם בערי הצפון בהגיעם להילולת הרשב"י במירון.

הפריסה הנרחבת של מרפאות מאוחדת בערי הצפון תאפשר לרבבות מבוטחיה שיעלו להשתתף בהילולת הרשב"י במירון לקבל את שירותי הרפואה המקצועית בידי טובי רופאי מאוחדת המשרתים במרפאות הצפון.

בעיר צפת, אשר אותה צפויים רבים לפקוד לקראת ל"ג בעומר, ואף ללון בה על מנת ליטול חלק באירועי ל"ג בעומר במירון, ניתן יהיה לקבל את מגוון שירותי הרפואה במרפאות הפרושות בשכונות העיר כמו גם באמצעות מוקד החירום הפועל בין השעות 19:00-22:00 במרפאה ברחוב צה"ל 13.

כמו כן יתוגברו מרפאות מאוחדת בהר כנען, מאור חיים ובמרכז העיר כמו גם בערים הסמוכות למירון כמו כרמיאל, ויינתן השירות המקצועי ללקוחות, ובעת הצורך יופנו הלקוחות להמשך טיפול בבתי החולים.

באתר הילולת הרשב"י במירון תפעל מאוחדת להעלאת המודעות לכללי הבטיחות הנדרשים ביום ל"ג בעומר. בין הפעילויות שתקיים מאוחדת במירון – חלוקת למעלה מ-120 אלף עלוני מידע אשר בהם מפורטים כללי הבטיחות הנדרשים בל"ג בעומר ובהם כללי הבטיחות לזהירות מכוויות, התייבשות, נפילות ועוד.

בנוסף יוקרנו מעל גבי מסכי ענק ביישוב מירון כללי הבטיחות, וזאת כחלק מפעילותה של מאוחדת למניעת אסונות.

מנהל מרחב גליל גולן מיקי מאיר: "רבבות לקוחות מאוחדת שיגיעו ליטול חלק בהילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון, יוכלו לזכות למיטב השירות המקצועי והזמין כמסורת מאוחדת גם בערי הצפון השונים, בין היתר בשעות הערב והלילה במוקדי החירום ובהם במוקד החירום בעיר צפת. אנו מזמינים את לקוחותינו שלא להסס בעת הצורך ולהגיע לאחת ממרפאות מאוחדת הרבות בצפון ולקבל את השירות המקצועי גם בשהותם הרחק מבתיהם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר