ראש עיריית ביתר ל'נתיב אקספרס': אינכם נענים לפניותי לגבי מכירת הכרטיסים למירון

התנהלותה של חברת 'נתיב אקספרס' בתפקוד מערך ההסעות מהעיר ביתר עילית למירון בל"ג בעומר, מקוממת את ראש העיר מאיר רובינשטיין ששלח מכתב בנדון להנהלת החברה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין פונה היום במכתב דחוף לחברת 'נתיב אקספרס' האחראית על התחבורה בעיר, ומתריע על התנהלות לקויה של החברה בכל הקשור למערך ההיסעים למירון בל"ג בעומר.

עם תום מכירת כרטיסי הנסיעה שהוקצו לקו ביתר-מירון כבר ביום חמישי האחרון, נוצר צורך חיוני לתגבר את האוטובוסים לתושבי העיר - כותב הרב רובינשטיין במכתבו.

"בשיחות שניהלתי איתך בימים האחרונים, הועלתה המצוקה ודובר על תגבור ותוספת של אוטובוסים ואמרת לי שאתם מאשרים זאת ולהערכתך הם יענו על הצורך והביקושים ומכירת הכרטיסים לתושבי העיר תתחדש היום. לצערי מוקד המכירה טרם נפתח עד לרגע זה (שלישי, בשעה 15:00)", מלין ראש העיר.

רובינשטיין בסיום מכתבו מביע את תקוותו שהענין יוסדר כמסוכם ו"מוקד המכירות יפתח ותושבי העיר יוכלו להגיע ולרכוש כרטיסי נסיעה למירון בל"ג בעומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר