צפו בנאום המלא

גפני מפתיע: פרוש התפטר מהכנסת בלי שום הסכם

במהלך נאום ברכה שנשא לכבוד כניסתו לכנסת של יעקב אשר, הפתיע ח"כ גפני כשאמר כי פרוש התפטר ללא הסכם והוסיף כי אם לא היה עושה זאת, אף אחד לא היה בא אליו בטענות (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(יונתן זינדל - פלאש 90. וידאו: ערוץ הכנסת)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שבמשך חודשים תקף את המצב בו 'אגודת ישראל' זוכה לרוב בסיעה בכנסת למרות שלדבריו החלוקה בקולות המצביעים אחרת, הפתיע בצהריים (רביעי) במליאת הכנסת ואמר כי גם אם סגן השר מאיר פרוש לא היה מתפטר - לא היו לו כלפיו טענות. בנוסף, גפני הצהיר כי לא היה שום הסכם שהוביל להתפטרותו של פרוש.

בפתח הנאום דיבר גפני בשבחיו של חבר הכנסת הנכנס יעקב אשר והזכיר את פועלו מהעבר.

בהמשך דבריו, אמר גפני כי "מה שעשה הרב פרוש הוא התפטר, הוא עשה מאורע מכונן, למי שמכיר את הציבור החרדי. אנחנו מורכבים מסיעות, לכל אחד יש את המנהיגים שלו. מאז שפרוש הגיש את ההתפטרות, לא היה שום הסכם, או איזה דבר שבגללו הוא התפטר. אף אחד לא היה בא אליו בטענות, הכל בסדר".

לדבריו: "בא הרב פרוש ואומר שהדרך שלנו היא דרך שכולנו צריכים להיאבק עליה, היא דרך שאנחנו רוצים לשכנע יותר, בא הרב פרוש ואומר - הרי אנחנו יחד, ירדנו בגלל אחוז ההצבעה, ירדנו במנדט, בא הרב פרוש ואומר: עבר החוק הנורבגי, אני מוסיף עוד חבר ליהדות התורה. הוא יהיה פה כסגן שר, יעשה את עבודתו כסגן שר החינוך, הוא יהיה כאן בבניין. הוא ימשיך כחבר מן המניין".

גפני הוסיף: "קרה השבוע אירוע מכונן, אנחנו החברים בסיעת יהדות התורה אנחנו יחד, אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד".

צפו בנאום המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר