הפיגוע בירושלים

תביעת המיליונים של משפחת קרישבסקי נגד הרוצח מ"בזק"

כחצי שנה לאחר הפיגוע בו נרצח הרב ישעיהו קרישבסקי בפיגוע דריסה ודקירה שביצע מחבל עובד חברת "בזק", תובעת משפחתו את החברה בסכום של מיליוני שקלים, כך על פי ההערכות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב שעיה קרישבסקי הי"ד (צילום: שמואל דריי)

כחצי שנה לאחר הפיגוע בו נרצח הרב ישעיהו קרישבסקי בפיגוע דריסה ודקירה שביצע מחבל עובד חברת "בזק" ברחוב מלכי ישראל בירושלים, בנו של הנרצח הגיש היום (רביעי) תביעת ענק נגד חברת בזק, זאת מאחר והמחבל עשה שימוש ברכב החברה על מנת לבצע את הפיגוע הרצחני.

בכתב התביעה כותבים התובעים כי מדובר במחדל של חברת בזק מאחר ששנה לפני הפיגוע התראיין המחבל לאתר Ynet לאחר שבני דודו ביצעו את הטבח בבית הכנסת בני תורה בהר נוף, בראיון שיבח המחבל את בני דודיו שרצחו את מתפללי בית הכנסת וקרא לבצע פיגועים דומים.

הפיגוע המזעזע (קשה לצפייה)

בנו של קרישבסקי טוען כי חברת בזק הייתה חייבת לפטר את המחבל מיד לאחר הראיון, ובכל מקרה, השארתו של המחבל בעבודה, כשהוא מקבל גם רכב מהחברה, מהווה מחדל. סכום התביעה לא נחשף אך על פי ההערכות מדובר בתביעת נזיקין בסך של יותר ממיליון דולרים.

בבזק אומרים כי הם לא נחשפו לראיון בו שיבח המחבל את בני דודיו הרוצחים וכי החברה לא הייתה מודעת לדברים שאמר ולא הייתה מודעת לרמת מסוכנתו מבעוד מועד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר