ל"ג בעומר

אתנחתא לעולים מירונה לרשב"י

הילולת רבי שמעון בר יוחאי בשיאה וההערכות רבה לאירוח המוני בית ישראל העולים לציון הקבר. מתחם עישון מיוחד הוקם בכניסה למירון לרווחת כלל המתפללים (שיווקי)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום התמונות: יחצ)

ל"ג בעומר מתקרב וההערכות בשיאה. וועד מירון בראשות הרב מרדכי הלפרין מקבל בברכה את העולים מירונה ומקים גם השנה מתחם עישון מרווח ויפהפה אשר ישמש את המוני בית ישראל הבאים להעתיר תפילה על קבר הרשב"י.

המתחם שהוקצה על מנת למנוע ממשפחות וילדים להיחשף לעשן הסיגריות, הוקם בסיועה האדיב של חברת דובק, אשר היתה הראשונה להרים את הכפפה ולדאוג לרווחת הציבור. במתחם המושקע יוכלו הבאים לשבת בניחותא, לשתות קפה מהביל ולפוש מהדרך הארוכה,

מתחם האתנחתא הממוקם בכניסה למירון נבנה בצורה מבוקרת ואיכותית ויכול להכיל אלפי איש ביום ההילולא. האירוח במתחם היפהפה הינו ללא עלות, אך מיועד למעשנים בלבד ולקהל בוגר מעל גיל 18.

יצויין כי מתחם האתנחתא אשר זו לו השנה הרביעית, זכה לתשבחות רבות. רבים מהמבקרים הודו על היוזמה ואף השיאו תרומה מיוחדת לוועד מירון אשר פועל ללא לאות לרווחת העולים לקבר הרשב"י בלג בעומר ובמשך השנה כולה.

בוועד מירון מבקשים להזכיר לעולים מירונה את סכנת העישון בציבור ומבקשים בכל לשון של בקשה לעשן רק במתחם שיועד לצורך מטרה זו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר