חשיפת "כיכר השבת"

הרב אליעזר ברלנד חתם על הסכם הסגרה וינחת בשבוע הבא

אחרי שלוש שנים של הימלטות מישראל, מנהיג קהילת 'שובו בנים', הרב אליעזר ברלנד חתם על הסכם הסגרה והוא צפוי לנחות בשבוע הבא בישראל. "עד שלא ינחת בנתב"ג קשה להאמין" (חרדים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הרב ברלנד (צילום ארכיון: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

חשיפת "כיכר השבת": מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד חתם על הסכם הסגרה לישראל והוא צפוי לנחות בישראל כבר בשבוע הבא. עם זאת יש מי שמצנן את האווירה.

חשיפת "כיכר השבת": "מגעים שהרב ברלנד ינחת בארץ בתוך שבוע"

כפי שנחשף אמש (חמישי) לראשונה ב"כיכר השבת", גורם המקורב מאוד לרב ברלנד, ונמצא עמו בקשר מידי יום אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי בימים אלו מתקיימים מגעים מתקדמים להגעת הרב ברלנד לישראל בהסכמה. "יתכן מאוד שנראה את הרב ברלנד נוחת בישראל בתך שבוע מהיום".

כאמור, המגעים - ככל הנראה - הבשילו להסגרת הרב בפועל כבר בשבוע הבא. הרב חתם על הסכם הסגרה, כאשר מי שתיווך בין 'שובו בנים' למשטרת ישראל היה רבה של מגדל העמק הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן ששוהה ביוהנסבורג, בכל השבוע האחרון.

עד כה לא ברורים הפרטים של ההסכם, אך מקורביו אומרים כי עם נחיתתו הרב ייעצר ובהמשך תתקבל ההחלטה האם לבקש הארכת מעצר עד תום הליכים.

למרות זאת, בקרב חסידי 'שובו בנים' ומקורבי הרב ברלנד יש מי שמצנן את האווירה: "בברסלב כמו בברסלב זה לא קורה עד שזה קורה. כל החתימות והדיווחים לא שווים הרבה. הרב מסוגל ברגע לעשות 'אחורה פנה' ולחזור בו, אז צריכים להמתין שנראה את המטוס נוחת בנתב"ג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר