כבר לא ציפורי: שינויי בעלות במלון הבני ברקי הוותיק

החל מהחודש הקרוב יעבור המלון הבני ברקי הוותיק "ויז'ניץ ציפורי קלאס" מידיו של איש העסקים אלי ציפורי לידיו של איש העסקים ירחמיאל פרל שבבעלותו בית האבות הסמוך "ערוגת הבושם" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ויז'ניץ ציפורי קלאס (צילום: גוגל מפות)

שינויי בעלות במלון ויז'ניץ ציפורי קלאס שבבני ברק. החל מהחודש הקרוב יעבור המלון הבני ברקי הוותיק מידיו של איש העסקים אלי ציפורי (המנהל במקביל את מרכז הנופש והאירועים בקיבוץ חפץ חיים ומסעדה בבני ברק) לידיו של איש העסקים ירחמיאל פרל שבבעלותו בית האבות הסמוך "ערוגת הבושם".

יצויין, כי מבנה המלון שייך למוסדות ויז'ניץ וציפורי חכר את המלון לתקופה של 15 שנה. לאחרונה, יצאו המוסדות במכרז חדש בו הציע פרל סכום גבוה יותר וזכה בו.

ל"כיכר השבת" נודע כי למרות העובדה שנותרו לציפורי עוד כשנתיים וחצי לנהל את המלון בבעלותו, הצליחו השניים להגיע להסכם פנימי ביניהם במסגרתו יעזוב ציפורי כבר כעת את המלון ופרל יחל לנהלו כבר מהקיץ הנוכחי.

גורמים המעורים בפרטי העיסקה אמרו ל"כיכר השבת" כי עדיין לא ברור האם המלון יישאר במתכונתו הנוכחית או שחלק מהחדרים יהפכו לשמש כחלק מבית האבות הסמוך. "מה שבטוח זה שיצטרכו שיפוץ מקיף בעלות גבוהה וזאת הסיבה שציפורי ביקש כבר כעת להעביר את המושכות לניהולו של פרל שהמלון יהיה בבעלותו בשנים הבאות" אמר גורם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר