אבו מאזן: ההקצנה בישראל הביאה את ליברמן למשרד הביטחון

נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי נועד במהלך סוף השבוע עם יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס שהגיע לביקור בקהיר, ודן עמו ביוזמה הצרפתית לעידוד השיחות בין ישראל והפלסטינים (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אבו מאזן, ארכיון (Flash90)

נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי נועד במהלך סוף השבוע עם יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס שהגיע לביקור בקהיר, ודן עמו ביוזמה הצרפתית לעידוד השיחות בין ישראל והפלסטינים ובהתפתחויות השונות באזור.

"ניסינו ליישם את ההסכמים החתומים ולכבד את ההתחייבויות, אבל הישראלים מסרבים ונכנסים הרבה פעמים לאזורי A" אמר אבו מאזן בסיום הפגישה עם א-סיסי.

"ביקשנו מהם להפסיק אבל הם מסרבים וממשיכים. בישראל יש הקצנה רבה בשנים האחרונות. גם בכירים ישראלים כמו יעלון, הרצוג וברק מתחו ביקורת על הממשלה והודו בכך. עיתונאי אחד אף אמר שהוא לא רוצה שילדיו יחיו בישראל וסגן הרמטכ"ל השווה את הצעדים שמדינתו נוקטת לנאצים. ההקצנה הזו היא שהביאה את ליברמן לממשלה".

"הגיע הזמן שנפעל להשיג את זכויותינו. העקרונות של היוזמה הצרפתית היא שתי מדינות. ביוזמה יש קודם כל צעדים ישראלים כמו נסיגה לקווי 67, ואז נורמליזציה של הערבים ולא להפך. ירושלים המזרחית שנכבשה ב-67 היא בירת פלסטין. לא נקבל הגדרה שירושלים היא ברית שתי המדינות".

דיווחים שונים בימים האחרונים עסקו בניסיונות לארגן פגישה בין נתניהו לאבו מאזן במסגרת היוזמה הצרפתית שתתקיים השבוע בקהיר, אולם על פי ההערכות פגישה שכזאת לא תצא לפועל. במהלך ביקורו בקהיר, צפוי אבו מאזן לפגוש את שרי החוץ של הליגה הערבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר