בניגוד להבטחות?

צפת: חילולי שבת בחדר הכושר, הבריכה נשארה סגורה

בעוד הבריכה הישנה בצפת נותרה סגורה גם בשבת זו, הרי שחלה פרצה חדשה כאשר חדר הכושר במתחם נותר פתוח בשבת. הערב תתכנס ועדת השבת העירונית כדי לדון בדרכי הפעולה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

סערת חילולי השבת בצפת: אחרי שבשבת שעברה עמד הבעלים של הקאנטרי והבריכה הישנה בסיכום מול וועדת השבת וסגר את המקום לפעילות הרי שהשבת התחוללה פירצה בחומת השבת כאשר אותו בעל הקאנטרי, פתח, לדברי עדי ראייה, במהלך השבת לפעילות את חדר הכושר שנמצא במתחם.

לדברי עדי הראייה אמנם הבריכה עצמה היתה סגורה אך בחדר הכושר הנמצא בתוככי המתחם היתה פעילות רגילה תוך חילול שבת בפרהסיה זאת בניגוד לסיכום של הבעלים מול וועדת הרבנים.

"מי יודע אם בשבת הבאה לא תתרחב הפירצה והוא יפתח גם את הבריכה חלקית למשך שעות בודדות ומשם ואילך כבר יפתח לגמרי", טענו התושבים.

חבר מועצת העיר אליעזר לזר מסיעת אגודת ישראל עודכן במוצאי שבת בחילול שבת ועדכן בשיחה את ראש העיר.

בעקבות הפרצה ואי העמידה בסיכומים צפויה להתכנס הערב ועדת השבת העירונית זאת בכדי לדון בחילול שבת ובדרכי המחאה. "לא ניתן שיעשו מאיתנו מחוק ולא יעמדו בקושי שבוע אחד בהבטחה שניתנה לנו", אמרו העסקנים.

ציון הלאל, בעל הקאנטרי, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "לי אין סיכום עם אף אחד. עד כמה שהבנתי דיברו על סגירת הבריכה ולא על החדר כושר. צריך להבין שיש מהומת עולם. לא רק החרדים באים בטענות אלא גם החילונים שרוצים לתבוע אותי שאני לא עומד בהבטחות.

"הבריכה והסאונות יהיו סגורים אבל החדר כושר יהיה פתוח רק עד השעה 2. בלי מוזיקה ובלי כלום, רק אנשים באים ומתעמלים זה הכל".

"רק המנויים יתעמלו, המדריך כושר גוי", הוא מבקש להדגיש. "לא מפרסמים והכל רק למתאמנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר