שגרת ל"ג בעומר

מוזס דורש דיון דחוף: התחבורה למירון קרסה

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ מנחם אליעזר מוזס מבקש לקיים דיון דחוף בוועדת הכלכלה של הכנסת בעקבות קריסת התחבורה הציבורית בל"ג בעומר למירון. "מערך התחבורה כשל" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נדחפים לאוטובוס. אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: Zack Wajsgras/Flash90)

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ מנחם אליעזר מוזס מבקש לקיים דיון דחוף בוועדת הכלכלה של הכנסת בעקבות קריסת התחבורה הציבורית בל"ג בעומר למירון.

ח"כ מוזס פנה אל יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל, וביקשו לקיים דיון דחוף על מנת לנסות להבין מה קרה ומה גרם לשיבוש התכניות המפורטות.

מוזס כתב לכבל: "אנו מצויים עתה ימים בודדים לאחר אירועי ל"ג בעומר. ההערכות לאירועים הייתה ממושכת ונמשכה חודשים רבים. משרד התחבורה עמל על הבנת הצרכים, הביקושים, המסקנות משנים עברו. ולכאורה, התאים עצמו תוך הקצאת מספר אוטובוס גדול בהרבה מהשנה שעברה ובדגש על מכירת כרטיסים מראש. בפועל, התחבורה הציבורית קרסה מיד עם תחילת האירוע".

לדבריו: "על מנת לסבר את האוזן אתן לך כמה דוגמאות מייצגות: ביום רביעי ערב ההדלקה, בשעות אחה"צ, עמדו בירושלים מאות נוסעים, שרכשו כרטיסים מראש לפי שעות נקובות, וחיכו לשווא לאוטובוסים שלא הגיעו. כך גם ביום חמישי. מאות משפחות שרכשו כרטיסים מראש, לא זכו לעלות על אוטובוסים כמתוכנן ופספסו את אירועי ל"ג בעומר ואת מועד התספורת לבנם".

מוזס הדגיש כי "מדובר במקרים מייצגים, ובאופן כללי מערך התחבורה כשל".

"אני מבקש מאוד, כוועדה שנושא התחבורה בסמכותה, לזמן דיון דחוף על מנת לנסות להבין מה קרה ועל מנת שנוכל לתת תשובות למאות הפונים אלינו בבקשה לקבלת הסברים על המחדל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר