שלוש פרשיות שונות

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את שרה נתניהו

בתום חקירה הודיעו גורמים במשטרה כי היא ממליצה להעמיד לדין את אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, וכן את סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, עזרא סיידוף בחשד לביצוע מספר עבירות פליליות (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(Avi Ohayon/GPO. וידאו: ynet)

גורמים במשטרה הודיעו לפני זמן קצר (ראשון) כי היא ממליצה להעמיד לדין פלילי את שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה, בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות בשלוש פרשיות שונות. מוקדם יותר היום הודיעה המשטרה כי היא סיימה את החקירה והעבירה את ההמצאים לבחינת פרקליטות המדינה, אלא שהמשטרה לא פרסמה באופן רשמי כי היא ממליצה להעמיד לדין את נתניהו.

על פי ממצאי החקירה עולה כי נגד שרה נתניהו נאספו ראיות להעמדה לדין בשני מקרים שבהם הוזמן אוכל על חשבון מעון ראש הממשלה, ומקרה נוסף בפרשיית המטפלת של אביה, שעל פי החשד מומנה מתוך כספי מעון ראש הממשלה.

בחקירתה טענה שרה נתניהו בחקירתה כי כל מה שעשתה היה בכפוף לאישורים שקיבלה, אך החוקרים הצליחו להשיג ראיות על מעורבותה בכל קבלת ההחלטות.

נגד סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, עזרא סיידוף נאספו ראיות לביצוע מעשים פליליים בארבעה פרשיות של מרמה והפרת אמונים וסיוע לקבלת דבר במרמה, גם כן בפרשיות הזמנות האוכל, המטפלת והחשמלאי. נגד החשמלאי אבי פחימה שהוציא חשבונית על ביצוע עבודות ביום הכיפורים, התגבשו ראיות בגין זיוף וקבלת דבר במרמה.

משפחת נתניהו הגיבה כי "בהודעת המשטרה לא הייתה שום המלצה להעמיד לדין את הגברת נתניהו. בניגוד לפרסומים הגברת נתניהו לא ביצעה עבירה כלשהי. הטענות השונות שעולות באמצעי התקשורת יתבררו כעורבא פרח כפי שקרה עם כל הטענות שהוטחו במשפחת נתניהו לאורך השנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר