כך ליצמן ניסה לגשר בין נפתלי בנט ובנימין נתניהו

שר הבריאות יעקב ליצמן הנחשב לידיד אישי של בנט בתקופה האחרונה ומצד שני הינו אהוד גם על נתניהו, ניסה להוביל מהלך של פשרה, לפיה ראש המל"ל ישמש כמזכיר צבאי זמני (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(Hadas Parush/Flash90)

בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט שוררת בימים האחרונים מתיחות רבה עד כדי משבר המאיים על שלמות הקואליציה, זאת בעקבות דרישתו של בנט להעניק מזכיר צבאי לחברי הקבינט זאת בכדי שיהיו מעורבים יותר בנושאי הביטחון המגיעים אל שולחן הדיונים ועל מנת שההחלטות לא יתקבלו באופן אוטומטי רק ע"י ראש הממשלה כשהשרים חברי הקבינט אינם יודעים די את הנתונים.

ראש הממשלה המליץ ביום שישי האחרון על הקמת וועדה בראשות יעקב עמידרור שתדון בנושא ותגבש מסקנות אותן תביא לאישור בשבועות הקרובים. בנט דחה זאת על הסף והגדיר זאת כ"ספין". הבוקר אף החריף את התבטאויותיו ואמר כי ידאג לחיילים מתוך הממשלה או מחוצה לה, כשהוא דבק בעמדתו.

על פי הפרסום בערוץ 2, ניסה במהלך היום שר הבריאות יעקב ליצמן הנחשב לידיד אישי של בנט בתקופה האחרונה ומצד שני הינו אהוד גם על נתניהו, להוביל מהלך של פשרה.

ל"כיכר השבת" נודע כי לפי הפשרה שביקש להוביל ליצמן, בתקופת הזמן עד שהוועדה תקבע את מסקנותיה, יעדכנו ראש המל"ל או סגנו את חברי הקבינט באופן אישי. בנט הסכים לפשרה שהציע ליצמן אולם ראש הממשלה סירב לכך ובעקבות כך המשבר נותר בעינו. "אין הגיון" אומרים מקורבים בשני הצדדים "למהלך של נתניהו. הוא יכל היה לפתור את הכל ברגע אחד. חבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר