נשקים שלופים, ג'יפים וחריקות

היחידה החשאית של השב"כ נחשפת • צפו בווידאו

השב"כ חושף לראשונה את פעילות "היחידה הממלכתית לאבטחת אישים ומשלחות" במטרה לגייס לוחמים חדשים באמצעות סרטון תדמית רווי אקשן, נשקים שלופים, ירי, ג'יפים וחריקות • צפו (ביטחון)

(צילום: היחידה הממלכתית לאבטחת אישים ומשלחות)

לאחר שנים ארוכות של חשאיות, כאשר הציבור נתקל באנשי "היחידה הממלכתית לאבטחת אישים ומשלחות" של שירות הביטחון הכללי, חמושים באוזניה ובאקדחים, כשהם מאבטחים את בכירי המדינה, כעת הם נחשפים בסרטון של השב"כ, המבקש לגייס לשורות היחידה לוחמים חדשים.

הסרטון שמופץ ברשתות החברתיות מתעד את פעילות היחידה מתוך מטרה לעורר באזז ולהגיע ללוחמים, יוצאי יחידות מובחרות, שיתוודעו לאפשרות לעבוד ביחידה.

אנשי היחידה מתועדים בסרטון בעת אימוני ירי, קרב מגע ובעת סיכול, לכאורה, של התנקשות באישיות מאובטחת כשהם רצים בנשקים שלופים. בנוסף, הג'יפים של היחידה מצולמים במגוון סצנות, בהם מרדפים וחריקות בלמים כשברקע סירנות ופיצוצים.

ומה נדרש למעוניינים בתפקיד? 12 שנות לימוד, שיורת צבאי קרבי עם עדיפות לקצינים ולבעלי רקע פיקודי, בעלי בריאות תקינה וכושר גופני גבוה, עמידה בהכשרה למאמץ גופני גבוה במיוחד, משמעת עצמית ומבצעית גבוהה, הקפדה על דיסקרטיות, ידע כללי נרחב, סקרנות מבצעית ושאיפה למצוינות ויכולת הבעה בעברית ובאגלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר